2010. június 11., péntek

Foci vebe es hajnyiras!!! - Ruben

Csutortokon nem esett!!! Viszont a napocska sem dugta ki az orrat, igy huvos volt a honaphoz kepest.
Viszonylag koran keltem. Vagyis nagyon koran, mivel valamikor hajnali 3 korul balheztam egyet. Anya nem vett ki, hanem mondta, hogy masszak ki a racsok kozott, ahogy szoktam. Na ezen ugy megsertodtem, hogy levetettem magam a foldre es fulsuketitoen sirtam vagy 20 percig, mig vegre -szinten- makacs anyam beadta a derekat es felnyalabolt! Ahogy maga melle fektetett elhallgattam es elaludtam.
Oviba pont idoben indultunk, miutan Lorit sikerult kirobbantani az agyabol. Nem is elvezte annyira a dolgot, bar jokat rotyogott neha, de nyugos volt sokszor.
Mire hazaertunk, apa mar itthon volt, mert reggel 6-tol vitt egy 5 oras muszakot, majd este 6-ra kellett visszamennnie. En epp elaludtam, igy felkerultem a helyemre, ahol 2,5 oras rekordidot szunyaltam!
Delutan elokotortuk a borondjeinket. Persze bele is vetettuk magunk, bar az mar nem tetszett, mikor Lori huzni kezdett. Pakolasztunk is, de inkabb csak egyik polcrol a masikra tologataskent, majd visszaengedtuk apat dolgozni es lementunk vacsizni. Furdes nem volt, de siras annal tobb! Lori mar nagyon almos volt, mindenen sirva fakadt, amit anya vegul megunt es agyba parancsolta. En meg maradhattam meg 1 orat, mig el nem kezdtem almosodni.
Pentek reggel nagy orommel szaladtunk le a szabadsagat megkezdo apankhoz! Hamar ra is jottunk, hogy miert aludt a nappaliban, mivel egeszen hajnali 4-ig jatszott a gepen es nem akart minket felzavarni a kesoi (korai?) feljovetelevel.
Kicsit meg hagytuk pihizni, igy fent folytattuk a mar megkezdett pakolast. Lori valogatta a csini ruhacskait, de miutan nezetelteres tamadt a csajok kozott, abba is maradt a dolog.
11-kor aztan beadtam a derekam. A 6-os kelessel addig birtam, igy mikor bekerultem az etetoszekbe egy bananra, le is csuktam szep szempillaim.
A babakocsiban aludtam fel oraja, mire vegre a csaladom tobbi tagja is elkeszult. Elsetaltunk egy ruhazati boltba, ahol kaptunk meg par cuccot a nyaralas okan, (ahol ugy elestem noverem jovoltabol, hogy egy ujabb hatalmas kek folt lett a kobakomon) majd apa beugrott a henteshez, a piacon megvette a zoldsegeket, gyumolcsoket es hazajottunk.
Elso dolga itthon persze nem az ebed keszitese volt, hanem a teve bekapcsolasa, hisz matol van a foci vb!!! Fozni is ugy fozott, hogy fel szemmel a tevet kovette.
Kesobb egyuttesen felvonultunk es megpakoltunk egy borondot. Apa szerint ennyi cucc is epp eleg lenne, de anya biztositotta rola, hogy lesz meg ebbol ketszer ennyi is.
Vacsi gyanant lejottunk, mikor apa elokapta a hajnyirojat. Leszedte a fajat, majd kitolt engem is az eloterbe es ujbol nekem esett!!! Egesz jol turem az elejen, de mikor a fulemnel birizgalt, akkor elszakadt a cerna. Azert befejeztuk, bar anyanak le kellett fogni a fejem, hogy ne mozgassam. Kicsit kimentunk lehulni, majd lefujkodtuk a sok hajat magunkrol es bejottunk megenni a sok-sok gyumit, amit apa hozott a piacrol. En miutan belaktam, neztem egy laposat es lecsuktam szemeim! Sajna nem hagytak ugy sokaig, mivel mar furdes ido volt. Az otlet nem tetszett, csak rinyaltam, hamar kijottem. Oltozesnel mar jol voltam, mosolyogtam, szovegeltem, azaz jol felkeltem. Azert anya szivtelenul lerakott az agyamba, ahol hiaba sirdogaltam szivszaggatoan kemeny 5 percig, ez alkalommal nem jott vissza elringatni.

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok,jo kis mozgalmas napjaitok voltak.Pakoltok maris keszultuk kirandulni,es mikor?
Lori szulinapjan mar nem lesztek itthon?
Mennyi idore mentek?
A Ruben seroja nagyon cuki lett,esmilyen kis hisztis is tud lenni ez a Ruben.Remelem a kirandulas alatt is lesznek bejegyzeseitek vagy ha csak hazajosztok?
puszika

Mátébogyó írta...

Cuki lett Ruben sérója!!! :-)
Ja, hát tuti nem elég egy bőrönd, simán összehoztok mellé még vagy kettőt! :-)
Apa kinek szurkol? Csak nem az angoloknak??? :-P
Megnézted, mit csináltam Lorinak???
Nem tetszik, vagy a méret nem jó? Sajna nagyon szülinapos készleteim nincsenek (még), így csak egy kis egyszerűt tudtam kreálni...
Nem jött össze a mai levél! Holnap a tónál leszünk, de megpróbálok összehozni pár sort, míg haza nem jöttök!!!
Puszi!