2010. június 7., hétfő

Esos napok... - Lori

Mostansag egyik pillanatban esik, a masikban sut a nap. Igy volt ez vasarnap is.
Koran (kb 5-kor) keltem aznap, mert Ruben ugy kohogott a szomszed szobaban, hogy engem is kiugrasztott az agybol. Azonban szereto anyam helyett egy furia rontott be hozzam, kikelve magabol, hogy mar megint mi bajom, minek ordibalok? En csak lestem nagy szemekkel, hogy ha mar odaat parti van, akkor miert ilyen merges?! Kozoltem vele, hogy pisilni kell, mire a szobamban arvalkodo bilire mutatott, hogy vegezzem el magamban, csondben a dolgom es ot hagyjam aludni. Nagyon megbantott a viselkedesevel, sirva is fakadtam, de a villamokat szoro szeme lattan csak halkan szipogtam.
Kicsit inkabb jatszogattam magamban, majd hallvan a nagy csendet, en is visszaaludtam, egeszen fel 10-ig!!!
Delelott ocskos nagyon formaban volt. Mivel kizartuk a 'nagyok' dolgabol ugy dontott, hogy megtanul szekre maszni! Es ugy is tett, a kovetkezo pillanatban mar mellettem volt a mosogatonal. Anyank nekunk hattal allt, igy majdnem lehidalt, mikor megfordult es ott talalta Rubent.Kesobbiekben az asztalrol kellett parszor leszedni, aztan a szek tologato maniaja miatt kellett parszor arrebb tenni...szoval csupa orom volt a napunk.
Apaval mentunk ki fel 12-kor. Elkisertuk melozni, majd anya mondta, hogy bugyit akar maganak venni. Okosan megertettem, es nem reklamaltam a sok gyaloglas, unalmas bolt miatt. Hazaig is gyalogosan jottem, pedig az eso is szemerkelt es meg a parkot is megjartuk, de eszem agaban sem volt beulni.
Haza majdnem 4-re ertunk! Az ebedbol igy vacsora lett, de senki sem banta, mert az uton vett sausage rolls jol laktatott minket. (Tipikus angol peksuti, leveles (?) tesztaban virsli-kolbasz keverek féle husi.) Mig a keszulo kajara vartunk, anya elovette a bugyogoi mellett beszerzett papucsainkat. Gyorsan fel is probaltunk. Kicsivel 6 elott ettunk, majd jokat hulyultunk az emeleten.Nagy boldogsagunkban a furdesrol is megfeledkeztunk, igy anelkul tertunk nyugovora.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis koran kelos napotok volt.Ki volt az Lori aki hozad bemnet nagyon mergesen.Gondolom apa volt az?
Edessek vagytok a kepeken,szep kis paucsokat kaptatok,nekunk is van ilyen naracssarga.
Ruben nagyon ugyes hogy mar szekre es asztalra maszik,ezutan jonn a leakarok ugrani,nalunk sokaig ressen kellett lenni Szabina folmaszott mindig az asztalra,szekrenyre es mondta felkeszulni vigyaz rajta es ugrott,szerencsere en mindig a kozeleben voltam es elkaptam.Egyszer meg a lepcso 6-dik fokarol ugrott le az udvaron nagy szerencse volt hogy pont akkor ertem oda mikor ugrot,de mara mar nem csinal ilyet leszokott magatol.puszika es szep napot

Mátébogyó írta...

Szegény Lori! :-))
Én is olyan papucsra pályázok, csak én nem szeretnék rá semmiféle figurát (bár a felnőttekére valószínűleg nem tesznek ilyesmit...)! :-P
Mekkora lába van Rubennek, hogy az Ő lábára is kaptál ilyet???
Épp ma gondolkodtam, hogy mit kéne Máté lábára venni, mert olyan forróság van, hogy sok a zokni+cipő (zokni nélkül meg a cipő egyész nap...!) :-o
Mi sem fürödtünk tegnap, de ma reggel gyorsan pótoltatta Máté az elmaradt pancsolást... :-s
Szavaztam rátok tegnap!!! :-))))))

Kristóf és Maja írta...

Boldog hófordulót Ruben! Jól meg tudod lepni az ősöket a mutatványaiddal, látom. :D Lori pedig milyen okosan viselkedtél ma, akkor anya örülhetett,hogy tudott veled vásárolni és nem másztál az idegeire.. A reggeli 6 órai kelés nálunk napirenden van, azaz Kristóf részéről, aki azátn nem tudja épp ésszel felfogni,hogy a ház többi lakója még aludna, és szokon veszi, ha a földszinte az ágyra van parancsolva ..

Reméljük az eső elhagy benneteket és visszajön a szép idő. Itt most kánikula van, igazi nyár! Végre!
Puszi
Maja és Kristóf

Sz-K írta...

Ilyen papucsot vettem én is Gergőnek a múlt héten csak ezen nincsenek figurák. Kíváncsi vagyok hogyan válik be nektek mert Gergő egyenlőre szereti de nem tudom hogy emiatt-e vagy sem de sokat elesik benne. Üdv Judit