2010. június 28., hétfő

Magyarorszag 8. nap, Komarom, Komarno, Aszod - Lori

Hetfon reggeli utan komotosan osszeszedtuk magunk es atugortunk a szomszedos szlovak varosba, Komarnoba. Tulajdonkeppen nem volt semmi tervunk, csak mentunk, hogy apa elmondhassa, egy masik orszagban is jart.....................................Babakocsi hijjan......................................
Kiszallva a kocsibol egy bevasarlo kozpontba mentunk, ahol talatunk egy kicsi jatszohazat, ahova a szuleink gondolkodas nelkul lepasszoltak minket! Szegeny mama pedig vigyazhatott rank. Mig az osok csavarogtak, en elvoltam mint a befott. Bezzeg Ruben...mar nagyon almos volt, be is csinalt es szinte az egesz 1 orat vegigsirta mama vallan, aki nem gyozte mondogatni neki, hogy nagyon nehez.
Szuleim feltunesevel nem lettem boldogabb, de amint meglattam kezukbe az innivalot, mar szaladtam is hozzajuk. Visszaballagtunk a kocsihoz, beraktuk a mar tiszta pelenkas Rubent, aki par falat zsomle utan el is aludt, majd visszakocsikaztunk Erzsikehez.
Nagyon jokor mentunk, mert mar fincsi ebeddel vart minket! Ugy belaktunk mint a duda es csak azert keltunk fel a szekrol, mert a felnottek szerint nem birtam magammal. Igaz a kutyust tobbszor szeretgettem a kelletenel, meg ocsit is, de csak megmutattam, hogy ki a legnagyobb!
Ebed utan visszahurcolkodtunk a kocsiba, elkoszontunk mama noveretol es mar robogtunk is Aszodra.
Keso delutan erkeztunk meg. Mentunk rogton jatszoterezni, hogy megmozgassuk vegtagjaink. Jeni bicojat meglatva nem birtam ott hagyni, igy azzal szenvedtuk vegig a rovid utat. A pedalozas meg nem megy nagyon, igy vegig tolni kellett. Ha meg leszalltam es jott a kerdes, hogy 'Ruben kiprobalod?', akkor rogton levertem egy ropke hisztit es visszapattantam.
Jatszoteren hintaztunk, miutan anya elijesztette onnan az anyukakat, -akik arrol beszelgettek, hogy milyen gyorsan szeretnek, ha jonne a 2. babajuk-, azzal, hogy jol gondoljak meg...
Este nagyot pancsoltam Jeni kicsi kadjaban, de sokara aludtunk csak el.

3 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Lori, Te kis irigy! :-p
Anya, ne ijesztgesd az anyukákat! Bár azt hiszem, csak az igazságot mondtad! :-))

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok,hu ez is egy nagyon jo kis nap volt,Lori edesen jatszik a jatszohazban es ugyes lehettet ahogy pedalozott.Edesek a hintakon.
JO kis helyeken voltatok.puszika

csupella írta...

És igen,a közel lehet még közelebb.Koniék ott élnek Komárnóban,bár nekünk az is csak Komárom.Ennyi ország egy hét alatt?:)