2010. március 4., csütörtök

Vagyogatok - Lori

Az ejszakam egesz jo volt, csak egyszer sirtam fel, de meg sem vartam, mig anya beer. Reggel Ruben uvoltesere keltem, jo hangulatban, kipihenten. Mentunk az oviba, ahol anya szerint elfogadhatatlanul viselkedtem! Nem jatszottam szivesen a tobbiekkel, bantottam oket, kiabaltam veluk, kiakadtam a legkisebb dolgon is, majd ezt mind megunva bultem anyam olebe az utolso 20 percre.
Innen egy gyorsat vasaroltunk, majd szaladtunk is a gyonyoru napsutesben a kacsakhoz. Jol megetettem oket, bar oket is lekiabaltam, mert a fiuk allandoan csipkedtek egymast. Hintaztam egy jo nagyot, amit vegul anya unt meg, mert mar fajt a csukloja a lokestol.
A babakocsiban kicsit bekomaztam, elaludni nem sikerult. Itthon apanak orultunk egyet, de mar mennie is kellett dolgozni. Holnaptol viszont szabad 9 napra!!!
Kesobb anya kesz lett az ebeddel. Szolt, hogy uljek le. Nem akartam, feleseltem vele, fele utottem, kiabaltam... szoval jol kiakasztottam, mire felkuldott, ahonnan azert meg egy darabig szidtam mint a bokrot (a magam nyelven). Azt mar meg sem vartam, hogy befejezzek az ebedet. Lefekudtem az osok agyaba es tobb mint 2 oran at meg sem mozdultam.
Delutan is sokat nyugoskodtem, nyavogtam mindenert; foleg, ha valami nem az akaratom szerint ment. Furodni sem akartam, de anya berakta Rubent a kadba, ahova o is bemaszott, es erre mar nekem is mehetnekem volt.
Hiaba voltam fent csak par oraja, azert nem tartott sokaig, hogy ismet elaludjak.
Anyanak nem tetszik a gyogyszerem, mert teljesen ki vagyok fordulva magambol tole. Mara csak elvetve talat par pici pottyot rajtam, szoval majd apaval konzultalva meglatjuk, hogy kell-e meg holnap is szednem. (Azert apa a nagytudasu, mert o volt velem a korhazban, o hallotta az utasitasokat a dokitol.)
Ja, es kozben kibujt vegre a 17. fogam!!!

3 megjegyzés:

admin írta...

Hűha! Nem semmi csaj ez a Lori! :-)
De a lényeg, hogy múlnak a pöttyök!
Lassan megvan a fogsor! :-p
A teáról való leszokás nehézkes, még be-beadom a derekam, de azért csak haladunk valahová! :-D

myboys/kerub írta...

Bar meg nem ismerunk jol benneteket, de ugy tunik, ez egy mindenkeppen rendhagyoan nehez nap lehetett. Hatha a pottyok mulasaval a zsembeskedes is elparolog :)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Gratulalunk a fogadhoz,de rosz kiscsaj voltal az oviban,de mindenkinek lehet szornyu napja.Edes lehettel akacsa etetesnel.Szegeny anyat kiakasztottad nalunk is vanijen .puszika