2010. március 19., péntek

Jo ido, jo kedv - Lori

Az elso pelusmentes ejszakam annyiban vegzodott pisisen, hogy még a pizsim sem volt nedves. Masodik alkalommal mar a bugyogom is meguszta! Viszont reggel a wc latogatasom alkalmaval sikerult mindenem osszepislantanom.
Szerdan ismet baba-mama kluboltunk, 2 het kihagyassal! Jo volt vegre gyerekek kozott lenni, bar anyat ez alkalommal sem vesztettem szem elol hosszabban mint 5 perc.
Onnan a hon ahitott jatszoteremre mentunk, ami apa munkahelye mogott van. Fujt ugyan a szel, de nem zavart, maradtunk 1 oracskat.
Utanunk nem sokkal apa is hazajott, par orara. Probalt pihenni, de Ruben nem hagyta. Sokat sirt ocskos, amikor meg epp nem, akkor en bantottam, hogy ugyan sirjon mar. Anyank kinjaban nekiallt valamit sutni, ami vegul mindkettonket elhallgattatott!
Csutortokon oviban voltunk. Kezdetben csak a megszokott par gyerek volt, de kb 10 perc elteltevel megjottek az osztalytarsaim (mi ugye nem megyunk suliba, ok ekkor ernek ide at). Most annyian jottek, hogy szinte el sem fertunk a teremben! Az osszes anyuka probalt szaladgalni a gyereke utan, mert valahol mindig balhe volt. En maszofalaztam, mig Ruben a legujabb felfedezeset tokelesitette, hason csuszkalt!
Egy boltba beugorva mentunk is a jatszoteremre! Mar egybol mutattam, hogy merre kell menni, ha esetleg felejtesre hajlamos anyam nem emlekezne.
Most kicsit hosszabban voltunk, mert mindig jott ujabb gyerek, akivel ismetelten hintaznom, csuszdaznom, szaladgalnom... kellett. Vegul csak a faradtsag gyozott. Beultem a babakocsiba es kozoltem anyaval, hogy 'pa-pa'.
Meg haza sem ertunk, en mar siman ehen akartam halni. Vettunk egy adag sultkrumplit, aminek rogton nekiestem. Itthon korbeultunk mindharman, es jol befalatoztuk, pedig csak egy kicsi adag volt. Utana anyanak segitettem ebedet kesziteni.
Mar majdnem este volt, mire eljott az uj szilikonos maci forma kiprobalasanak ideje!!! Vegig asszisztaltam, kerdezgetve, hogy ehetem-e mar a 'suti'? (Mostanaban minden szamomra fincsi peksutemeny, torta, suti... 'suti' nevre hallgat.)
A suto nyitasaval egy idoben ultem is az asztalhoz. Anya viszont még hutza a buram, mert feher mazat kent ra, amit mar tukon ulve tudtam csak kivarni. Utana lekvart kentunk bele, majd ahogy jott, ugy el is tuntetettuk!!!
Penteken anyaek mar 3/4 6-kor ebren voltak, ocskosnek koszonhetoen. Delelott kluboltunk, ahol Ruben majdnem vegigaludt. Utana mentunk jatszoterezni a csodalatos napsutesben!!! Kabat rogton lekerult rolunk, anyarol meg a pulcsi is.
Mivel sokat ittam, pisilnem kellett. Ez mar a 2. alkalom volt, hogy szabadban pisiltem. Utana kakalnom kellett! Anya ismet karba kapott, legugoltunk es mar jott is... Miutan kidobtuk a kukaba alltam mellette es hangosan mondogattam, hogy 'Loli kaka, Loli kaka'. Kora delutan ebedeltunk. Eloszor anya beujitott levese lett kesz, amit koszontem szepen, de nem ettem meg. (Bezzeg ocsi abba se akarta hagyni.) Mar ekkor nagyon sokat nyavogtam, de miutan a szekrol is leestem, hatalmas konnyekben tortem ki. Anya tanacsara ledoltem a Kisvakond ele, amit hamar alvas is kovetett.
Felkelve kicsit meg nyuglodtem, de a rizst bevagtam. Mar este volt, mikor ocsi is beajult az etetoszekben. Mivel anyank telefonalt, csak jo par perccel kesobb tudta kivenni onnan, amire fel is kelt es nagy balheba kezdett. Azert jol telt az estenk, alig veszekedtunk, ugyesen eljatszottunk.
...
Legujabb szokasom, hogy en nem en vagyok! Homlokomra mutatok es mondom, hogy epp 'baba, bebi, apa, mama...' vagyok. Ilyenkor anyanak ugy kell szolitania. Pl ma apa voltam, mikor jottunk haza, igy nekem kellett vinni a kulcsot. A hazhoz erve pedig en nyitottam (azaz probalkoztam) az ajtot, ahogy apa csinalna!

1 megjegyzés:

admin írta...

De nagyon csini ez a leányzó!!!!
:-)