2010. március 3., szerda

Majdnem ataludt ejszaka!!! - Ruben

Kedden olyan szep napsutesre ebredtunk, hogy anya szinte szarnyalt kifele velunk! Azert csipett a szel, es még voltak fagyott pocsolyak is, igy nem volt teljes az orome. Azert elmentunk jatszoterezni, ahol egy csomot hintaztunk, meg en is, majd kicsit maszokaztunk, setaltunk. Vegul nagy banatomra vissza lettem paterolva a kocsiba, mert le akartam ereszkedni negykezlabra, amit anyam valamiert nem tartott jo otletnek.
Megetettuk a kacsakat is, majd epp az ujonnan felfedezett tejszeletunkon csamcsogtunk (eddig itt Angliaban nem talaltunk ilyet), amikor valaki nagy kiabalasba kezdett mogottunk! A patak masik partjan volt az egyik -jatszoteri, Lori jovendobeli osztalytars- ismerosunk, akiknel decemberben lett meg a masodik baba. Megneztuk oket; a nagyok kirohangaltak maguk, majd jo faradtan hazajottunk.
Itthon harmasban alltunk neki a kesoi ebed kesziteshez. Mutattam, hogy kell ezt csinalni:Este gyorsat furodtunk, mivel kicsit csusztunk, es mar amugy is almosak voltunk. Elotte azert jol megtomtem a bendom; banannal, szolovel, keksszel, joghurttal... Emiatt vagy nem, de egy szo nelkul aludtam egeszen reggel negyed 7-ig!!!!!! Akkor anya elso pisszenetre kiragadott, megszoptatott, es ott folytattam, ahol abbahagytam. Vegul ugy keltett tesokam fel 9-kor, mert nagyon mehetneke volt klubozni.
Szerdahoz kepest meglepoen sokan voltak. Tizorainal el sem fertunk az asztaloknal, de hogy volt ott az utolso, az nem is kerdes:) Ugy huzott el onnan anya, hogy mar takaritananak a nenik, es mindenki ram var.
Mivel a veget kovetoen nyomban elaludtam, a csajok andalogva jottek haza a verofenyes napsutesben. Lori amugy a 'mamat-vonathoz-babakocsi-nelkul-kikiseros nap' ota megtaltosodott, es ujra setal!!!
Itthon hamar felkeltem, mert nagyon eheztem! Anya viszont nem volt tul gyors, igy tobb minden aprosagot is bevagtam, mielott a rendes ebedem megkaptam.
Meg delelott voltunk egy boltban, ahol anya talalt egy szep ruhat Lorinak. Ahogy hazaertunk, fel is kellett vennie. Aztan ra par orara mar le is kerult, mert egyfolytaban vakarozott. Most tele van rengeteg, pici, piros holyaggal a laba, ami apa szerint rogton baranyhimlo, de anya szerint az nem igy nez ki. Na majd meglatjuk, hogy mive lesz... (Tamcsi, vigyunk neked is egy ilyen ruhat? Vakarozosmenteset? )Az en allergiam kimerul a pakolo latvanyaban. Maris vetem harta a fejem, ha kozelitunk hozza. Pelenkacsere, oltozes...utalom oket, es csak nagy birkozasok aran tud anya egyrol a kettore jutni velem.
Amugy meg jo gyerekkent a nappal egyhangban kelek mostansag! Tegnap 3/4 7-nel tartottunk, ma negyed 7, de legalabb most visszaaludtam.
.
.
.
Friss hir: Lorit es apat most vitte el a mento. Anya szerint meg mindig semmi komoly, de azt mondta a mentos bacsi, hogy jobb ennek a vegere jarni. Folyt kov...

3 megjegyzés:

Sz-K írta...

Írj mihamarabb, hogy mi újság.
Üdv Judit

Kristóf és Maja írta...

Drukkolunk,hogy minden rendben legyen!!!!!
Puszi

admin írta...

Húha! Csak nem lesz semmi!!!
Jók az éjszakáitok... Én is kiegyeznék a 3/4 7-tel, ha nem ébredne fel közben Máté 1-2-szer! :-)