2010. március 16., kedd

Ismet csaladfo nelkul - Lori

............................Macival pisiles.................................
Hetfon igaz meg volt apa, de ha lehet mondani, annyira sem vettuk eszre, mint addig. Nem erezte jol magat -altalaban igy van vele az utolso szabadnapon- es emiatt a nyomi hangulat miatt inkabb beletemetkezett a laptopjaba.
Azert voltunk kint is, mivel anyanak 11-kor volt a koldokserves konzultacioja. Majdnem 2 oran keresztul bent voltunk a korhazban, amit az utolso 15 percben nagyon rosszul viseltunk -Ruben kelesetol- addig viszont egesz jo gyerek voltam. Most is talaltunk jatszos szobat, ahol egy csomo jatek, konyv, papir, ceruza volt. Anyank amugy 11 heten belul kene menjen a mutetre, amit 4-6 het felgyogyulas kovet, szigoruan repules nelkul. Igy ha nem kerul sorra az elkovetkezendo par heten belul, akkor csak a Mo-i latogatasunk utan csinaljak meg.
Itthon m gyerkok nagyon elevenek, szuleim szerint, rosszak voltunk. Anya egesz delutan, este velunk ordibalt! Apa ugye kivonult a kepbol, de arra neki is futotta, hogy neha ram szoljon, kezemre verjen vagy eppen a lepcsore cipeljen 'gondolkodni'.
Az eltervezett torta igy is osszejott estere, bar ugy tunt, hogy anyanak tobb segitseg is jutott a kelletenel.
Kedd reggel bekialtottam anyanak, de mire kitaplaszkodott az odujabol, mar lent is voltam, pisiltem es nagyszemekkel nezve vartam a kakaom!
Apa fel 10-kor el is bucsuzott tolunk, vagy 3-3 puszival fejenkent, annyira nem akart menni. Mi meg tettunk-vettunk, mert ocskos mostani alvos programja kb 12-14-ig tart, babakocsiban, setalas alatt. Amig hagytuk anyat vasalni, mi szepen jatszottunk. (Nagy ritka pillanatok egyike)
Szinte pont delben indultunk el. Par boltot bejartunk, kielvezven a csak 'csajos' nezelodest (ocsi mar boszen durmolt). Feltoltottuk az apadoban levo sutos keszleteink, majd vegre eljutottuk a beigert jatszoterre!!! Jo buta szel lett, mire odaertunk, de azert 1 orat elmaradtunk. Mar tobb dolgon tudtam menni segitseg nelkul is, igy anyam boszen tologathatta alvo tesokam.Itthon tobbszor sikerult kihuznom a gyufat. Pl. egy feltve orzott szakacskonyvbe ejtett mualkotasom miatt, vagy a szokasos Rubennel-tudato-ki-a-fonok-a-csaladban-fele-viselkedesem miatt. (A kepen epp ocsi tanulvan, hogy hol a szemem, orrom...ratalalt a szamra... jol megharaptam....nagyon sirt...de aztan en is, a kapott fulestol) Vacsira friss kenyeret csinaltunk anyaval. Fini volt, pedig nem vagyok egy nagy kenyeres!
U.I.: Pelus nelkul mentem aludni!!!!!!!!!!!!!!

4 megjegyzés:

Olivia ℇ Alexandra írta...

Pelus nélkül alszol? De ügyes vagy! Lenne mit tanulnom toled!
Gratulalok!
Puszi

csupella írta...

NEm jó,hogy anyának át kell esnie egy műtéten,de ha már muszály,akkor minél előbb,annál hamarabb túl van rajta.
Hát ez van,néha kapunk egy egy maflást,fenekelést!JObb lesz,ha összeszedjük magunkat:)
A gitáron én ritkán játszom.Talán csak akkor,ha valaki már nagyon szeretne:p

Kristóf és Maja írta...

Na ilyet Kristóf is csinált, csupa szeretetből megharapta Maja kezét úgy, hogy a foga nyoma is ott volt a kis ujjacskákon.. :( Miért ilyen gonoszok ezek a nagy gyerekek..
Micsoda különcködős napja volt apátoknak.. :) NÁlatok anya ilyet is engedélyez? Az én anyám biztos kiverte volna a balhét.. :):)
Puszi
Maja és Kristóf

admin írta...

Szegény Anya! De hosszú a felgyógyulási időszak... :-o
Szélben mostanság nálunk sincs hiány: szinte mindennapos! :-s
Ruben meg legalább megtanulja, hogy nem illik más szájában turkálni (kivéve persze ha fogorvosi pályára tévedne)! :-p ;-))