2010. március 3., szerda

Semmi gaz! - anya irja

Bocs, ha mast is -es nem csak a csaladom- ijesztettem meg a hulye fogalmazasommal (vagy annak hianyaval).
Szoval Lori pottyei holyagszeruek lettek fel ora alatt. El is aludt szegenyke, mire Dave mar rogton hivta a korhazat. En meg nagy nyugodtan mondogattam, hogy semmi baja, biztos az uj ruha miatt vakarozott, mert ugy vette fel, hogy meg nem mostam ki.
A dolgon mar ez sem valtoztatott, mivel a kora miatt mar kuldtek is a mentot! Neztunk nagy szemekkel, hogy kb par perc alatt itt voltak. Lori orult nekik, legalabb jott valaki latogatoba, de mikor mondtam, hogy elmegy veluk, akkor kicsit meglepodott. Azert a kocsikazastol nem riadt vissza, sot:)
Egy orat kellett varniuk a dokira. Megvizsgalta Lorit, majd kozolte, hogy ez bizony kaja allergia. (Kozben en nem tudtam semmirol, mert Dave lelkiismeretesen kikapcsolta a mobiljat, ahogy megerkeztek.) Vegul meg a gyogyszerre kellett kicsit varniuk, de legalabb mar hivott, hogy minden rendben. Ugy mondta, hogy fog egy taxit es rogton itthon is lesznek. Beraktam Rubent a vizbe, hogy majd Lori becsatlakozik melle, de semmi. Erre csorog megint a telefon, hogy a mobilban levo szamokon egy taxi sem szabad masfel oraig! Kiraly, mondtam, mivel kabat nelkul mentek el, es meg igencsak 0 fok kozeleben volt a homerseklet. Dave erre annyit felelt, mindegy, elindul, majd siet. (Egy 14-15 kilos gyerekkel)
En gyorsan elinteztem Rubent, aki mintha tudta volna, hogy most nem erunk ra, mert kivetelesen szepen hagyta magat feloltoztetni, majd ra par percre szopizva ki is dolt. Lerohantam, feloltoztem, megpakoltam a babakocsit kabatokkal, majd szaladtam ki. Lorin apja pulcsija volt, de igy is reszketett, mire odaertem. Bebugyulaltuk jol, es rohantunk haza. Dave epp csak bejott, majd ment is vissza melozni, mivel delutanos volt.
Lorit megetettem, megkapta a gyogyszeret, majd egyutt furodtunk egy jo hosszut, mert azt akartam, hogy igazan felmelegedjen lefekves elott. Oltozesnel mar teljesen be volt komazva szegenykem, hisz majdnem 9 ora volt egy hosszu es kimerito nap utan.
Az allergiat kivalto dolgon filoztam jo sokat, mire eszembe jutott, hogy ma evett egy fuges szeletet. Nagyon szereti a szaritott gyumolcsot, de ezt a fugeset eddig meg probalta. Hat remelem, hogy az az, es akkor majd jo messzire elkeruljuk mostantol.

7 megjegyzés:

Sz-K írta...

Örülök, hogy minden rendben.
Üdv Judit

admin írta...

Jó kis napotok volt!
Az a lényeg, hogy semmi komoly baja nincs a csajszinak! :-)
A fügét meg hagyd a boltban! :-)

keruboys írta...

Remeljuk, hogy kiderul milyen allergia lehet a baj, es nem lesz semmi komoly...Na es ti hogy vagytok megelegedve az angol eu. ellatassal? Nalatok alaposan kivizsgaltak azert Lorit, vagy elinteztek egy "biztosan csak egy...ha rosszabodik jojjenek vissza"-diagnozissal?
Ruben hamarosan 1 eves lesz, aranyos lehet, ahogy segit a "fozesben" :)

Zsike es fiai: Ruben, Kevin

keruboys írta...

ugy ertettem: a Ti Rubenetek...:)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat gondolom nagyon megijedtetek.En szivbajt kaptam volna,Szabinanak is van mindig pottye es holyagos lesz.Mi mar vittuk orvoshoz de mindig olyan dolgokra fogjak a kiuteseket amiket meg nem is eszik.Gondolom hogy nagyon reszketett a kicsi lany a hidegban.Szegeny anya megijedhettel nagyon.Szornyu nap lehetett neki is es faraszto.puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

Örülünk, hogy nem komolyabb a dolog, de azért az allergiaval sem lehet viccelni. És a doki be sem utalta egy allergia-tesztre??? Hogy biztos legyen, hogy a füge az?
Vigyázzatok magatokra!
Puszi

Kristóf és Maja írta...

Örülünk,hogy jól vagytok és semmi "komoly" baj nem történt! Nem volt egy egyszerű nap a számotokra. Reméljük,hogy ha a gyógyszerszedést abba hagyja már Lori, akkor a viselkedése is visszaváltozik és minden rendben lesz.
Reméljük többet nem lesz ilyen meglepetésben részetek!
Puszi
Maja és Kristóf