2010. március 15., hétfő

Anyak napja - Ruben

Vasarnap volt anyak napja nalunk! Reggel oda is adtuk anyanak a lapjat egy kis meglepivel. Kapott egy szep arany szettet, karkotot es nyaklancot!
Miutan kiorultuk magunk, kimentunk setalni, de andalgas helyett egy gyorsat szaladtunk, mivel olyan nagyon buta szel fujt, hogy en szinte vegig nyavogtam. Szaladtunk is am hazafele annyira, hogy elfelejtettunk anyanak viragot venni.
Itthon folytattam a szenvedest. Ehes nem nagyon voltam, viszont -vegre- sokat ittam. Utana anya mellere csuppanva megnyugodtam. Mar kezdtem epp ellazulni, mikor tejcsardam ugrott egy nagyot, majd csondben kialtott apanak. Ugyanis az tortent, hogy az ablakban meglatta nagyapam feleseget!!! (Na azert nem ennyire ijeszto a neni, de nem igazan lopta be magat a szivunkbe.)
Kiderult, hogy a papa most van itthon, es nem fog jonni ujra egeszen karacsonyig. (Messze dolgozik, mostmar lakik). Szoval beugrottak koszonni egyet es elhozni az en szulinapi ajandekom. (Anya gonosz mod kerdezte is utana apat, hogy akkor hol van Lori ajandeka, hisz nyaron sem lesz meg itthon?)
Szinte 5 percig sem voltak, es mar mentek is. Az ajandekaim persze kibontasra kerultek, mert hat miert is varnanak vele a szuleim? Ruhakat kaptam, nagyapai es dednagyszuloi reszrol is. Pont jok most ram, szoval nem is banta anya, hogy engedet apanak a kibontasos dologban.
Innentol kezdve szokasos modon telt a nap; ebed, punnyadas, jatszas, majd az esti szertartas. Lori festett delutan, de furodni nem akart. Apa nem eroltette, de anya oltoztetesnel majdnem rosszul lett, mivel talalt egy nagy festek foltot a laba szaran, ami pont olyan szinu volt, mint egy veres seb!

4 megjegyzés:

Olivia ℇ Alexandra írta...

Anyutoknak boldog anyàk napjàt kivànunk!
Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De szep ajandekot kapott anya,szep volt toletek.Ruben meg biztosan szep ruhakat kapott.Lori meg jol elrejtette a festmenyet a laban.puszika

admin írta...

Boldog anyák napját! :-)
De fura, hogy nálatok most van... :-o
Jó kis ajándékokat kaptatok!

csupella írta...

Boldog anyák napját!
Azt hiszem,hogy anya a virágon kívül is elég szép ajándékot kapott tőletek!:)
És jó,hogy azért neked is sikerült bezsákmányolnod valamit!:)