2010. március 7., vasárnap

Annyira rosszul... - Lori

Az egesz szombati napunk vegighanytam!!! Hiaba volt bennem a piritos viszonylag sokaig, elaludtam, kimentunk setalni (mindketten szunyokaltunk el orat), majd az utolso boltba beterve, kiokadtam magambol a mar megemesztett kenyeret! Ismet nagy siras lett a vege, mert hat osszekoszoltam a foldet, de anya hamar megnyugtatott, apa meg elszaladt egy bacsinak szolni, hogy mossa fel. Vegul visszaultem a babakocsiba, es hazaig bobiskoltam.
Itthon csak aludtam es oklendeztem. Mar inni sem akartam egy ido utan. Csak este, vagy 4-5 ora alvast kovetoen fogtam meg a vizes palackot es kezdtem el szurcsolni.
Furodni akartam menni, csak azert mert a fiuk mar benne ultek, de rogton sirva fakadtam, igy anya hamar ki is szedett. Feloltoztunk, kicsit meg el is mosolyogtam, majd egy szo nelkul mentem aludni.
9-tol mar ismet lent voltam. Jartam a furdobe epet hanyni, majd vissza a szuleim koze a kanapera aludni. 11-tol vegre megnyugodott annyira a pocakom, hogy el tudtam aludni rendesen. Viszont reggel 6-kor arra keltem, hogy nagyon szomjas vagyok, es a hirtelen, tul sok folyadektol ismet hanytam. Aludtam meg 3 orat, majd anya gyumolcsteaval allt elo. Ismet ugy jartam, mint reggel, hiaba figyelmeztettek a szuleim. Onnantol kezdve azert mar ovatosabb voltam, es tenyleg csak kortyolgattam a fincsi teat.
1 korul elkeszult a husleves, amibol vagy 10-12 kiskanalnyi levet benyomtam, es ujra kidoltem, de legalabb ez alkalommal bent maradt a cuccos!!!
Amugy anya mar 1 kivetelevel az osszes diszparnat kimosta, a lent levo pledekkel egyutt, plusz az ejszakai lepedom, pizsamam... egyszoval mindent! A mosogep delelott 5x ment gyors mosasban:)

7 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Szegeny Lori nem lehetett kellemes az a sok hanyas,valyon mitol volt.remelem mar jobban vagy.Szegeny anya biztos sokat kellett moson ahogy irta.Te pedig Lori jo sokat alukaltal.puszika es gyogyulj meg

Kristóf és Maja írta...

Jaj istenem te szegény!!! :( Nálunk 2 napja anya játsza ezt, de nála a köhögés miatt... :( Gyógyulj meg nagyon gyorsan,mert ennél borzasztóbb mint a hányás kevés dolog van... :(
Küldjük a sterilizált gyógypuszikat!
Maja és Kristóf

admin írta...

Szegény Lori! Gyors gyógyulást neki!
Nekem meg hasmennésem volt este... Mi van most...????

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Boldog nonapot!

csupella írta...

Nagyon gyorsan tessék rendbejönni,hogy egészségesen ünnepelhesd a nőnapot!
Sok pusza lányok!

Olivia ℇ Alexandra írta...

Jaj, szörnyűek az ilyen napok! Vasárnap mi hasonló cipőben jártunk.
Remélem már jobban vagy!
Küldünk sok-sok gyógypuszit!

Bea írta...

Remélem nem haragszol hogy ilyen ritkán jutunk ide.Miket olvasok!!Döbbenet,nektek is jól indul ez az év.Remélem minél hamarabb meggyógyul csajos!!!Küldünk neki puszikat.
Rubennek nagy nagy gratula járáshoz,nagyon ügyes nagyfiú!
Bencikusék