2010. március 26., péntek

A nagyfiu - Ruben

Anya lassan mar nem csak a napokat, de az orakat is elkezdi visszafele szamolni! Igy lassan 1 evesen egyre nagytudasubb, azaz okosabb vagyok...
Mindent a 'helyere' probalok tenni; baba fejere a sapkajat, kupakot az uvegre, dugot a tulfolyoba...
Direkt nem hallok! Ha valaki szol, hogy 'nem szabad', akkor az en forditasomban 'szabad' es plane csinalom. Lehet kicsit makacs vagyok? Na de ebben a csaladban? Ki nem az:)
Ha anya fenyeget az ujjaval, csapok fele!!! Mar volt, hogy rosszul jartam, mert elkapta a kezem, de nekem akkor se szoljon be.
8 fogam van! Az elmult par napban bukkant ki az a bizonyos bal alos ketteske, valami hihetetlen nyalozon aran, ami azota is tart. (Plusz a napi 5 kaka, piros, veres popsival.)
Kezdek megbaratkozni a tapszerrel. Nap kb 2-3x iszok 120-140 miliket, ami nem nagy adag, de mas folyadekon is elek. A csoros poharam probalom magam tartani, de amikor olyanom van, elkezdem belengetni, amiert anyam mindig visszaveszi az iranyitast. A szopizassal ott vagyunk, hogy a napkozbenit ma masodjara sikerult elhagyni. Igy aztan meg annyira tele van a tejcsardam estere, hogy ki se birom szivni az egeszet.
A hosszabb nappalok miatt 5-6 korul kelek. Nagy ritkan visszaalszom, de csak ha rossz volt az ejszakam, amugy meg porgok ezerrel. Este is koran fekszunk mar - ugyesen atallva- 6-kor.
Uj fele modon hisztizek! Ha valami nem okes, levetem magam a foldre es hatravagom a fejem! Igy aztan csak koppan, csattan a buram, ha epp nem szonyeg van alattam, amitol még keservesebben orditok. Ma a baba klubban is eloadtam, mire a kozel allo nenik nagy jajgatasba kezdtek, de anya felhomalyositotta oket, hogy semmi bajom, csak kamaszodom.
Rendes kajaval ugyanugy joban vagyunk, mint eddig. Lustasagomban viszont odaig fajultam, hogy mar a kenyeret sem eszem egyedul, inkabb ledobom a foldre, hogy anya lassa sztrajkolok es szepen etessen meg o! Ilyenkor ulok elterulten a szekemben es nyitogatom kicsi szam mint egy automata.
'A menokemmel minden rendben.
Le se lehet loni, ugy teperek!
A cipoimet nem szeretem,
inkabb zokniban tepek.'
(Ez tok veletlen sikeredett ilyenre. Lehet kolto veszett el bennem? :) - szerk.)

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat Ruben szep ossze foglalo az elso szulinapod elotrol,de inkabb roszassagok vannak leirva mint jok.Anya biztos a jokat a szulinapod utanra hagyta es akkor irja lemajd.De egyebkent okos ugyes es nagyon huncut vagy.puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

Húúú, ez a hiszti-módszer de ismerős!!! Csak én elöl ütögettem a homlokomat a kőbe meg a falba! Az is hatásos volt.
:)

Kristóf és Maja írta...

Hát igen, 1 évesen már kész egóval rendelkezünk az biztos! :D Ezt a hisztit én már régóta produkálom, ezért mikor anya le akar tenni, és látja a vulkánt kitörni, igyekszik olyan helyre lehelyezni, ahol a fejem nem a szekrény szélén koppan például.. :) De kinevetnek, és van hogy ezen megsértődöm és abbahagyom az ordítást, elvonulok duzzogni.. :)
Puszi
Maja és Kristóf

admin írta...

Máté is ilyen: nem akarja megérteni, hogy 'nem'! :-)
Napi 5 kaka!? Húúú...
Ne csodálkozz, ha korán keltek, mivel korán is bújtok ágyba!
Elég fura hiszti-módszeretek van! :-D Szerencsére Máté a fejét még nem veregeti, csak a hátsóját...
A kaja pedig nálunk is érdekesen alakul mostanság. Kenyérrel és kézzel szájba dugva jobban megy a bébipapi, mint simán és kanállal adagolva. :-s
Már csak pár nap és fújhatjátok az első gyertyát! :-))