2010. március 28., vasárnap

Csavargosan, fazosan - Lori

Csutortokon ocskos engem is koran keltett. Jatszottunk fent, lent, kicsit meg apaval is, mielott meloba indult. Suliba, oviba nem mentunk, mert anya addig akarta huzni Ruben bealvasat, ameddig csak lehetseges. Vegul 10-kor indultunk el, de ugy, hogy tesokam babakocsiba ulve rogton elszunyokalt.
Mivel lekestuk a szokasos programjaink, jatszohaz lett beigerve. Azert valamit valamiert alapon, elotte egy oraig a varost, boltokat jartuk. Odaerve viszont majd kiugrottam a borombol, hisz volt mar vagy 2 honap (?), hogy arra jartunk. Az elejen mi csajok kettesben csuszdazgattunk, de Ruben hamar csatlakozott hozzank. Mar nagyon elvezte a maszast, nem is lehetett egy helyben tartani. Probalt mindenre egyedul feljutni, de azert még elkellt neki a segitseg. A csuszdan viszont siman lejott, hason, labakkal elore! A nenik, bacsik csak lestek nagy szemekkel, de mikor meglattak rötyögö bucijat, mar nem aggodtak tovabb.
2 oran keresztul maradtunk, addig jo sok kisbaratunkkal is osszefutottunk. Ebedeltunk is, egy tal hasabburgonyat sok sajttal. Elsonek en ultem melle, majdnem a felet benyomva, majd eltuntem egy kisfiuval okorkodni. Igy Ruben kaparintotta meg a talat, egy darabot sem hagyva benne!
Kiertunkkel egy idoben ocsi ismet elaludt. Meg egy elemiszerboltba be kellett ugornunk, de aztan szaladtunk is, mert mar 2 ora volt, es vartuk apat haza delutan par orara.
A nap tovabbi resze sirosan, nyugosen telt, hisz koran keltem es sokat szaladgalva nagyon elfaradtam. Mar 6-kor furodtunk, azaz en nem, mert patakokban folyo konnyeim kozepette mar csak annyit voltam kepes kinyogni, hogy 'Loli nem pancsi'. Igy gyors kez-, arc- es fogmosas, feloltozes es beajulas kovetkezett nekem.
Penteken egesz jol keltunk, bar ejjel mindketten balheztunk. En sikitottam almomban, mire anya atrobogott egy morgos 'mi van mar?'-ral. Fel se keltem, igy mehetett is vissza az addigra mar ordito ocskoshoz, aki felalomban latva anyankat elhagyni a szobat, mint mindig, kikelt magabol. Szoval en mar ujra melyen aludtam, mig ok még vagy masfel orat 'szorakoztak'.
Kluboltunk delelott! Ismet zenes nap volt, ami nekunk annyira nem jott be. Az alig levo jatekokert folyt nagy verseny egeszen addig, mig alig maradt gyerek enekelni, es akkor kiszedtek meg egy csomot. A tizorainal en ismet csak a csipszet akartam, mint altalaban mindig. (Gyumolcs, sajt, kenyer van itthon is, csipszet viszont csak igy tudok beszerezni.) Rubent alig lehetett tavol tartani, mert a nagy adag bananjat benyomva, jott is vissza az asztalokhoz, hogy talaljon meg ragcsalnivalot.
Innen a szemben levo fogorvoshoz szaladtunk at, mert a heten megkaptuk az eves behivonk. Anya ugy kert idopontot mind a negyunknek, ahogy apa meg pont szabin lesz.
Ugy terveztuk, hogy Ruben alvos ideje alatt a szokasos jatszoterezessel utjuk el az idot, de akkora buta szel volt, hogy haza kellett jonnunk. Ocsi fel is kelt, fel ora alvas utan! Anya aggodott, hogy majd rosszul fogja viselni az estet, de nem volt vele kulonosebb gond.
Ismet 6-kor furodtunk, aludtunk. Anya csatlakozott hozzank par oraval kesobb, meg sem varva apank...
Szombaton lustultunk. Mar 9 is volt, mire megeheztunk. Ekkor tunt fel, hogy nincs kenyer! Igy anya gyorsban sutott nekunk tarkedlit. Hmmm, olyan fincsi volt, de sajna keves.
Apa delben kezdett, elkisertuk dolgozoba. Csavarogtunk, setaltunk, kacsat etettunk, majd hazajottunk, mert azert nem volt olyan szep ido, hogy tovabb kint maradjunk.
A delutan folyaman volt nagy olelkezes testveri modra, eso tanc,
es nemi balhe, de amugy jol telt.
Vasarnap nagy oromunkre apa mar 9 utan felkelt es jatszott velunk egeszen munkaba indulasig! Az ilyen alkalom ritka mint a feher hollo, szoval mindketten ragyogtunk a boldogsagtol!
El is kiseruk, amiert még sutit is adott nekem!!! Csak kicsit setaltunk, boltoltunk, mert megint buta szel volt. Azert nem hagytam ki egy alkalmat sem, hogy dumcsizzak az osszes jarokelovel.
Itthon gyorsan megebedeltunk, majd ismet sutesre adtuk fejunk. Anya probalkozik ocskos szulinapi tortajaval, igy majdnem mindennap kell ennunk egy mini adagot!
A delutan azert nem volt ilyen szep es jo, mert Ruben szinte folyamataban bogott!!! Anya egy darabig cipelte, etette, jatszott vele, de semmi sem segitett. Azert valahogy kibirtuk furdesig, ami utan o rogton ki is dolt, mig en vagy 1 orat olvastam besotetedesig.

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek avgytok a kepeken.Igazan csinos avgy Lori,es edes az apas kepen.Na az esernyos sem semmi.DE jokat setaltatok,kar hogy nalatok folyton fuj a szel.Nalunk tegnap egesznap esett es szornyen hideg volt,de ma mar ujra sut a napocska.Jo kis programjaitok vannak,jol ki is faradnak a gyerkocok.Nem semmi ahogy Ruben mer csuzdazni.puszika