2010. március 22., hétfő

Napos, esos hetvege - Ruben

Penteken 3/4 6-kor keltettem anyam! Nem orult neki, de duzzogason kivul mast nem tudott tenni, mint felkelni.
Delelott ahogy babakocsiba rakott el is aludtam, igy a baba-mama klubbol nem sokat elveztem, csak a maradek kajat az utolso fel oraban.
Korai alvasomnak koszonhetoen itthon be is aludtam az etetoszekembe este 6-kor.Csak 20 percet szendereghettem, mert anya kivett, amire felkeltem es egtelen uvoltesbe kezdtem. Ejjel rossz gyerek voltam, minden aldott 2 oraban felsirtam!!! Anya csak azert nem akadt ki nagyon, mert rogton odaugrott, lefektetett, simogatta a hatam, es mar aludtam is.
Szombaton nagyon szep naposnak indult az ido, de mire kimentunk mar csoporgott. Adellal taliztunk a varosban. Eloszor gyumolcsot mentunk venni, ahol anya eszrevette, hogy a penztarcaja itthon maradt. Kertunk kolcson Adeltol, bevasaroltunk, majd mentunk egy masik boltba. Mivel mostanaban csak csungok anya mellen, es szivom, szivom, -majd jol sirok, ha vege a jonak-, anya ugy dontott vesz nekem is tapszert, ugy ahogy anno Lorinak. Ugy csinaltak, hogy szepen abbahagytak a szopit, 1-2 honapig tapszert ivott, majd tehentejet. Nekem egyelore fura az ize, pedig edes. Szombaton kaptam parszor kicsi adagokat, igy nem szopiztam egeszen estig, amikor meg annyi, de annyi tejcsije volt anyanak, hogy teljesen kidolve, egy szo nelkul aludtam reggel 7-ig!!!
Amugy a napunk egy nagy kirandulasba torkollott. A boltok utan csak ugy mentunk az orrunk utan. Kilyukadtunk egy kis pataknal, amit anya megemlitett Adelnak, hogy terkepen latta egy nagy tobol jon. Elindultunk a viz menten, hidon at, gatat es kicsi vizesest latva. Vegul el is ertunk a tohoz, ami nagyon szep volt, hattyukkal, vad kacsakkal... Jol kisetaltuk magunk, elindultunk vissza a kozpontba. Adel ekkor szolt anyanak, hogy erre van az a lengyel bolt, ahol van friss eleszto!!!! Szaladtunk is ezerrel, korulnezett anyank, vett turot es fincsi tejszeletet. (Az elesztot mar delelott megkaptuk Adeltol.)
Hazaig nagy csendben ultem, Lori kicsit ugyan setalt, de mivel megint cseperget, inkabb siettunk.
Itthon en mar ugy eheztem, hogy rogton lecsaptam a bananokra. Anya le is fenykepezett, majd elrakta a gepet, ami eleg is volt arra, hogy hejjastul leharapjak egy jokora darabot belole! Mikor aztan anya eltavolitotta a darabokat a szambol, teljesen letortem es uvoltottem, mig enni nem kaptam.
Delutan nagyon jot jatszottunk fent. Lori szinte alig bantott, nem kellett mindig ugyanaz a jatek neki es meg segitett is epiteni, maszni, csuszni, lovagolni...
Az ejszakam most nem volt annyira szuper. A tapszer sem csuszott, igy anya nap kozben is megszoptatott. Azert csak 2x keltem ejjel, hagytam anyat kicsit pihenni.
Vasarnap napsutesre ebredtunk, de a fold meg vizes volt. Voltunk boltban, majd jatszoteren, de Lori nagyon szeleburdi volt, igy hamar haza is jottunk. Csirkes napunk volt, amit en nagyon szeretek, de a leves lattan kiakadtam es csak panszkodtam, toltam el a kezemmel. Mikor kesz lett a masodik is, tepertem az asztalhoz! A krumplipure baconba gongyolt csirkevel mar jobban bejott! Anya adagjat szinte egyedul vagtam be, majd vartam eltelve a szekemben, mig elokerult apa altal szombat este hazahozott sutike is.
Koran keles, keves delelotti alavas miatt nyugos voltam egesz nap. Epp azon voltam, hogy nyomok egy kis esti szunyat a szekemben, mikor hazajott apa!!! Volt is nagy orom, ugrottunk ra mindketten! Egeszen furdesig jatszott velunk, o is oltoztetett minket pizsibe. En hamar beajultam, ejjel ismet 2x probalkoztam, de a 'lefektetoshatsimizos' rendszer most is eleg volt.

5 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Nehéz a jóról leszokni igaz Ruben? MIlyen jó volt régen anyához bújni éjjel többször is.. :) De azért a simizés se kutya! Csak megtanulod hamar te is,hogy az éjszaka alvásra való! :D
Puszika nektek és további szép tavaszi napokat nagy sétákkal és fini hamikkal.
Maja és Kristóf

Olivia ℇ Alexandra írta...

Megint pörögtök ezerrel, csavarogtok jobbra-balra, nem is tudjuk, mire reagáljunk! :)
Itt van igazi élesztő, de a túró, az nekünk is nagyon hiányzik és pont ma csinált anyu egy adagot!!! Kipróbáltátok már? A tápi után jön a rendes tej és akkor majd meglátod, milyen fincsi a túró is!
Puszi

csupella írta...

Azon az alvós képen nagyon hasonlítasz rám.:)
Szuper,hogy nálatok is jó idő van!
A mi hangulatunkat is nagyon feldobja.
A séta biztos nagyon kellemes volt,de el is fáradhattatok tőle.
Az is jó,hogy néha ilyen nagy egyetértésben tudtok játszani.:)

Bea írta...

Lorikám,de egyre szebb és ügyesebb vagy!!
Ruben,ciciről Marci sem hajlandó leszokni.:p
Bencikusék

admin írta...

Hát biztos nehéz Rubennek megválni a cicitől ennyi idő után! De hát egyszer abba kell hagyni, nem igaz?
Mi is csavargunk állandóan (legtöbbször céltalanul), mert élvezni kell a jó időt!
Nálunk is egyre korábbra tolódik az ébredés ideje (Máté már lehet, hogy kezd beállni az óraállításhoz):-D