2010. március 24., szerda

Kivirulva - Lori

..................................Anya, IDE ulj!!!................................
Hetfonk morcosan es lassan telt. Sokat veszekedtunk anyaval, mivel nezeteltereseink vannak. Szerinte az o dolga Ruben nevelese, szerintem meg az enyem!
Delutan turos sutit keszitett anya, ami nekem nem kellett! Ruben viszont a megkostolason azt ertette, hogy meg kell egye az osszeset!!! Csak nyomta be a szajaba, ugy izlett neki.
Este bohockodtunk a szobamba. Anya elokotort 2 fejkendot, amit rank kotott es ugy fenykepezkedtunk.
Kedd annyibol volt jobb, hogy apa egyetlen szabadnapjat toltotte itthon a mostani 2 es fel hetes beosztasabol! Voltunk boltolni, toltam babakocsit, kaveztunk, parkban pisiltem, kacsat etettem, majd szaladtunk haza, mert eleredt az eso es kint voltak a ruhak. Azert nagyon jol jartam a penzkoltes soran, mivel egy hatalmas rozsaszin nyuszikaval lettem gazdagabb.
A parkban ocskost vezetgetve setaltunk.
Itthon apa kicsit pihenni akart ebed utan, de mivel nem hagytuk, felvitt minket jatszani. Anya kozben elpakolt, elmosogatott es sutit csinalt!
Szerda reggelunk mar alapbol rosszul indult. Anya arc- es homlokurege meg mindig faj, igy nem nehez felhuzni. Terultunk-fordultunk-keszultunk a baba-mama klubba. Ekkor vette anya eszre, hogy a melyhuto ajtaja resnyire nyitva maradt egesz ejszakara!!! Jo nagy haptakot levagott, csapkodott, kiabalt apaval... aminek az lett a vege, hogy még jobban megfajdult a feje, apa megsertodott es felment aludni, mi ocskossel meg joba valtottunk! Azert a nap tovabbi resze kellemesebben telt, bar nem uvoltesektol mentesen, mivel egesz nap Rubent moszeroltam, amire anyank mint egy anyatigris rogton ugrott!
A klubolas jo volt, mivel reggel meg zuhogott az eso -es ilyenkor megszokottan- sokat otthon maradtak. Kicsit balheztam az elejen, mert valahogy mindig az a babakocsi kellett (3 van!), ami masnak is, de a vegere mar 2 kislanyt is olelgettem nagy-nagy szeretettel.

Ja igen, a mostani Lori mar nem a regi szegyelos Lori! Olyannyira nem, hogy anya szinte letagadna neha! Megyunk az utcan es egyfolytaban idegenekkel beszelgetek!!! Odaszaladok, koszonok, elmondom, hogy hol az anyukam, ocsem; mutatom, hogy milyen csinos a kabatom; direkt hapcizok es jot rohogok magamon; szolok, hogy jon a dino es horgok is hozza.... szoval ismerkedem:) Ez annyira uj szokasom, hogy apa csak kedden latta eloszor, amivel meglehetosen jol zavarba is hoztam alkalomadtan!

Es a szobatisztasagrol... kiraly vagyok!!! Semmi becsuri, minden a bilibe, wc-be megy. Ejszaka is felkelek es kiabalok anyanak, ha mennem kell.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek vagytok a kepeken,dragaim.SZepek ugyesek,de jot setaltaok aztan ti.Bevasarlas ajandek nyuszika,Ruben edes a sutivel,te meg Lori nagyon ugyes vagy a szobatisztassagal kapcsolatban.Anyanak tudom milyen a homlok gyuladas nekem is volt.Szegeny anya meg a hutto is nem lehetett semmi.

Nemsokara 3 dij var ratok!puszika

admin írta...

Jók a képek, szépek vagytok!!!! :-)
Ügyes Lori, bátor Lori! Csak így tovább! És melyik nyelvet használja az ismerkedésre??? :-p

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Var ratok 3 blogdij

Kristóf és Maja írta...

Szobatisztaságban király, viselkedésben kisördög? :):):) Kristóf még mindig nem nőtt ki ebből az ismerkedős korszakából.. hát anya is szívesen letagadná néha... :)
Szegény anya ,még mindig szenved, reméljük a napsütés az ő arcára és homlokára is jó hatással lesz. Anyánk is köhög még mindgi.. néha úgy rájön,hogy csak lesünk,vajon megmarad vagy megfullad..
Puszi
Maja és Kristóf

Olivia ℇ Alexandra írta...

Nagyon ügyes vagy pisi-ügyben! Anya szerint példát vehetnék rólad. :-S
A fönti lépcsős képen meg gyönyörű vagy!
:)
Puszi