2009. november 2., hétfő

Csunya ido - Lori

Vasarnap iszonyatosan csunya ido volt! Ugy szakadt az eso, hogy nem is lattunk el messzire. Kesobb elallt, de akkor meg a fakat szaggato szel valtotta fel. Ki se mentunk, egesz nap bent kuksoltunk.
Nehezen, de kibirtuk egymast. Nekem a ruhaprobalgatos este tetszett a legjobban. Foleg Rubenen rohogtem.
Hetfon napsutesre ebredtunk. A kimenetelunk docogosre sikeredett, anya haja enyhen egnek allt. Besetaltunk a varosba. En mutattam, hogy merre akarok menni a babakocsibol, de ha nem arra mentunk, akkor hisztiztem. Anya mondta, hogy szalljak ki es akkor iranyithatok, de nem volt semmi kedvem setalni.
Hazafele megalltunk a jatszoternel. Ruben felkelt, majd kb 10 perc mulva meg is unta a banant es panaszosan sirni kezdett. En kozben talaltam egy kisbaratot, akitol ocsi miatt kellett elszakadni. Ismet levagtam egy egeszseges hisztit.
Itthon nehezen aludtam el. Rubent hallottam sokaig boldogitani anyat, ami miatt en se akartam agyban maradni. Vegul gyozott a faradtsag. Felkelni is csak azert voltam hajlando, mert anya igert hamikat. Szaladtam is enni, bevagtam masfel tanyer levest! Kesobb csinaltunk palacsintat, amibol 6 szep nagyot ettem meg!!!
Furdes elott pedig rakotottuk ocskost a repcsimre es vegigszarnyaltuk a szobat.

(Ezen a kepen ugyan nem latszik, de nagyon elvezte a dolgot)

5 megjegyzés:

admin írta...

Na, szép idő van felétek is! Szakadó eső, szélvihar... :-S
Naggyon jó Rubenről az a kép!!!!
Lori bevágott 6 nagy palit! Azta!
Biztos jó lehetett repülőzni :-)
Látszik, ahogy le van kötve szegény gyerkőc! ;-)

Kristóf és Maja írta...

De jó ez a kép!!! És Ruben is már mekkora!!! Szívdöglesztő pasas lesz belőle az már döfi! :):):)
Reméljük a hisztik azért csillapodnak és egy szép nap elmúlnak,mert hogy anyáink haja égnek áll tőle, az tuti... :s
Puszi
Maja és Kristóf

Olivia ℇ Alexandra írta...

Na, az eső és a viharos szél mára ért el hozzánk! ;)
De jól néz ki ez a repcsi! Nem csoda, hogy élvezted, ahogy a nővérkéd tologat!
Pusz

Ildi írta...

Sziasztok!

Nagyon tuti Rubenról ez a kalapos kép!
Szebb időket felétek!

csupella írta...

Igazi modellek vagytok:)