2009. november 10., kedd

Lusta vasarnap - Lori

Vasarnap apa rahuzott meg egy reteget a furdore, felszerelte az uj wc uloket, mig mi elszaladtunk boltba. Apa nem is akarta elhagyni a hazat, kozolven, hogy beteg es pihennie kell. Anya viszont ugy van vele, hogy ha huzza a belet is kivisz minket kicsit! Hazafele jovet mar meg is banta a dolgot. Esett, fuj, hideg volt...en hisztiztem, orditottam, elestem...szegeny Ruben meg csak nezett.
Azert jol ellustultuk a nap tovabbi reszet. A delutani alvasombol nem lett semmi, mivel 1 ora szenvedes utan kiabaltam, hogy 'kaka', majd anya felerte utan, hogy 'ham-ham'. Jol megereztem, hogy apa akkor lett kesz az ebeddel, igy kb most eloszor egyutt, negyesben ettuk a vasarnapi ebedet!
Utana teveztunk, jatszottunk, birkoztunk, furodtunk, lefekudtunk.

3 megjegyzés:

csupella írta...

Furi és izgalmas is egyben a beszélgetéseteket hallgatni.Vagyis a bunyótok közben ejtett vészkiáltásokat:)
Ruben igazi nézőközönség volt:)
pusz

admin írta...

De klassz! Igazi vasárnapi ágyparti! :-D
Ez volt az első közös vasárnapi ebéd? Húúú! :-o
Te Debi, azt a csúszdát már Ruben is használja? :-p
Jó neked, hogy meggondoltad magad és nem mondasz fel... Most én tartok ott! ;-)

Olivia ℇ Alexandra írta...

Hááát....... Ezen a videon mintha csak magamat látnám!! :)
Mi vasárnap reggelente szoktunk így hancúrozni az ágyban.
(Anya ilyenkor döbben rá, hogy milyen fontos dolgokat felejt el megörökíteni! Na, majd bepótoljuk!)
Pusz