2009. november 11., szerda

Mansfield - Ruben

Hetfo apa harmadik es egyben utolso szabadnapja volt. Anya keresenek eleget teve elvitt minket Mansfieldbe! Par teli cucc beszerese volt az egyik cel, a masik meg Lori megvonatoztatasa, aminek ugy orult, hogy le se akart szallni a mi megallonknal.
Bejartunk vagy ezer boltot. Lori kapott egy teli kabatot, ami a cimkeje szerint 4-5 evesre valo, de csak az ujja hosszabb tesonal, amit anya mar fel is vart. Nekem is neztunk kabatot, mert Akos unokatesomtol orokolt nem tetszik apanak, de vegul nem vettunk, gyozott a koltsegmegtakaritas. Azert egy beleselt kiscsizmat kaptam, ami nagyon finom, rogton kiprobaltam! Kora delutanra vegeztunk is. Megehezve Mekiztunk egyet, ahol en csak tatogtam a sok hamika lattan, mire tejcsardamnak leesett, hogy 4 oraja szopiztam utoljara. Beultunk a Meki sajat kicsi, epp ures jatszohazaba es gyorsan lebonyolitottuk a dolgot.
Visszafele a vonaton majd elajultunk Lori pelenkajabol jott szagtol. Mikor tobben leszalltak es lett rendes helyunk, anya sec perc alatt kicserelte. Utana engem is megtapizott, mivel mar vagy 6 oraja ugyanabban a pelusban voltam, es hat egy kicsit at is aztam, igy engem is atpakolt. Ezt kovetoen ranezett apara es megkerdezte, hogy jon-e o is, de apam nem vette a lapot.
Este kicsit buliztunk meg, majd koran mentunk aludni.
Ezt megelozoen mar kocsikaztunk egy ideje, es itt lett elegem a dologbol.

Kedden anyank azt gondolta, hogy tul vagyunk a natha nehezen, es mar maszunk ki belole. Elore tervezte a het tovabbi napjait, de sajna nem jott be a szamitasa. Egy nyugos, siros nap utan egy nyugos, siros ejszakaval leptuk meg.

Szerda reggel faradtan keltunk. Lori kezde a szamarkohogest, de ugy, hogy neha alig birta abbahagyni. En a delutan kezdo apaval maradtam, mig a csajok elmentek setalni. Jo sokaig voltak, addig ki is aludtam magam. Espedig annyira jol, hogy a delutani alvasom elcsuszott egeszen Lori ebredeseig. Estere mar szinkronban kohogtunk mindharman. En azert egesz jol ereztem magam, nem ugy noverkem, aki a furdest, fektetest vegigorditottam.

3 megjegyzés:

admin írta...

Gyógyuljatok meg gyorsan!
Hogy Lorinak milyen nagy babája van...! :-p

Kristóf és Maja írta...

Gyors gyógyulást nektek! NÁlunk anya ugat rendesen, apa krákog és rám éjszaka jön 1-2x a krahács, Kristófra meg reggeli ébredéskor. Anya már nyugtázta is,hogy majd tavasszal elmúlik.. :d
A bevásárlás akkor sikeres volt és ezek szerint mindenki jól érezte magát.
És ez a babakocsizás Lorival! :D Haláliak vagytok!
Puszi
Kristóf és Maja

Olivia ℇ Alexandra írta...

Olyan édesen tologatod meg simizgeted Rubent, hogy rögtön én is kistesó után kezdtem vágyakozni!!!!
Pusz