2009. november 23., hétfő

Mindenevo - Ruben

Nagyon jo cuccot kaptam a doki batol, mert a fulecskeimmel semmi gondom. Anya mar fulpiszkaloval is tisztogatott arra, mire en csak a szokasos tatott szajas, felig csukott szemes ateleses arcot vagtam.
Kicsit meg kohogok es a nozimban is van nemi valadek, de anya mar elrakta az orrszivo-porszivot, mivel szinte semmit sem tudott kiszippantani, de engem annal jobban felzaklatott vele. Na meg Lorit is, aki ilyenkor mindig nyomta a szokasos 'nem Loli' szoveget. A jobbulasommal azert nem szoktam le az anyazasrol, meg mindig tobbet cipeltetem magam, mint elotte valaha.
Mar egy csomo minden kajat megkostoltam es eddig minden tetszett, ugy ahogy. Ma peldaul ettem csirket (a csont harapdalasa volt a legjobb), zoldseges rizst es pizzat!!! Az agyamban szoktam neha ulni es ugyesen jatszani, mig anya jon-megy. Ez viszont mar nem kivitelezheto szuloi felugyelet nelkul, mert ramjott a racsba valo felkapaszkodas, felhuzockodas.Probalkozom furgebben elore maszni, de csak akkor jon ossze, ha valami tenyleg erdekes dolog kerul kozelembe. Reggel a fenykepezogep vonzott nagyon, de kedves noverkem bezavart az anyatejes cumisuveg latvanyaval. Azt gondoltam, hogy nekem hozta, de helyette inkabb csak nagy vonszolasba kezdett.

Tegnap voltunk kombit es zoknit venni, mert az izmos testemre mar megint egy nagyobb meret kell! Most kezdjuk a 86-os meretre valo atallast, amit anya se akar elhinni, de mar lassan 2 honapja volt az utolso mereckedes. Legkozelebb januarban megyunk, addig lehet fogyokurara fognak az osok.

6 megjegyzés:

csupella írta...

Az első képet nézve eltudom képzelni,hogy milyen pofit vághatsz fülpucolás közben:)Nagyon édi lehet.
Örülök,hogy jobban vagy.A porszívó nálunk is akcióban van,de én már barátságot kötöttem vele.
Nagyon ügyes vagy.Nálad is beindul a mindent,és mindenhova program.Aztán nincs megállás:)
Lori,számodra sem volt unalmas ez a hét.Volt benne minden,móka,hiszti,ajándék.
És végül válaszul a kérdésedre.Nagyon nagy valószinűséggel nekem már nem lesz kistesóm.Egyrészt ott van Ricsi tesónak,másrészt pedig anya nem biztos,hogy túlélné a szülést!
De ha mégis,akkor majd beszerzünk újra mindent.

admin írta...

Alakul ez a mászás előre is ,aztán lassan összeáll minden mozdulat... !
86-os méret? Mi még csak most kezdjük a 74-eset! :-o

Kristóf és Maja írta...

Nem kell neked fogyókúra! :D Erős izmos férfi lesz belőled. Nem lehetsz picike! Bár náluk Kristóf egy évesen 79 cm volt és folyton azt fújta a védő néni hogy milyen nagy... :o
Ügyi vagy hogy minden féle finomságot eszel. Nekem még mindig anya főzőcskézik külön. De a búcsúban vasárnap én is a nyuszilevest ebédeltem,csak anya összeturmixolta a zöldségeket meg a husit belőle. Fini volt. :D
Gyógyulj meg!
Puszi
ui: Igen, igazából nálunk mindenki egy szobába alszik,mert az L alakú emeleten nincs a 2 szoba leválasztva, csak a sarokban a fürdő. Így a 2 gyerek az egyik végében a mi meg a másikban alszunk. :D

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek vagytok a videon hogy teged kis Ruben mennyit cibal a novered.DE nagyon edes vagy ahogy probalsz maszni es ugyesaledsz.Nagyon jo kis dundi kisfiu vagy es nagyon edes a kepeken ,foleg a maszatos kepen.Edes vagy a csirkecombi evessel es csont ragassal Szabina is imad csontot ragni nagyon.Sok sok szeretettel keszitettuk a diavetitest a kisbaratainkrol hogy megmaradjatok orokre nekunk.Persze hogy titeket is beraktunk hisz a kisbarataink vagytok ti is.puszika nektek Szabina es Julia baba

Sz-K írta...

Pizzát? De jó. Tök jól megy már ez a mászás.
Üdv Judit

Bea írta...

Jajj de édik vagytok!Nagyon tetszett a videó.És milyen szupi hogy te már ennyi mindent eszel.Én semmit nem vagyok hajlandó megenni,csak néha-néha kóstolgatni,anya el is van keseredve.
Puszi édesek vagytok.
Bencikusék