2009. november 5., csütörtök

Hideg napok - Ruben

' Megvan mar a 100 fekvotamasz?'

Sajna itt is lehult a levego, bar minusz meg nincs ejszaka, de hamarosan az is lesz. Nekem mar most elegem van a 100 retegnyi ruhabol! Anyanak muszaj talalnia valami mas megoldast, mondjuk egy overallt.
Az etvagyam anyaeval forditott aranyban csokken. A sulyomon ugyan nem erezni, de mar nem vagyok zabagep. Reggel 7 es 8 kozott reggelizem. Eddig kiszippantottam az osszes rendelkezesre allo tejcit, de par napja csak anya egyik mellet uritem ki, mig a masikkal jatszok; nezem, ahogy csopog belole a tej, huzogatom, nyomkodom, beveszem a szamba, kikopom, fujom.... Ezutan anyanak le kell fejnie a maradekot, ami 100-125 mili szokott lenni. (Es csak a teljesseg kedveert. Ejszaka fej anya kb 3-4 oraval a vacsim utan, amibol szintem 100-125 mili szokott kijonni. Ezutan alszik min 7 orat, ami alatt jo sok tejcsi termelodik, igy el lehet kepzelni, mennyit szoktam reggelente benyomni)
Viszont a napi uveges kajam mennyiseget megnoveltuk. Delelott eszek egy gyumolcsoset, delutan pedig egy rendes kajcis felet, nagy ritkan az egeszet. (Teszta es sonka, csikre zoldsegekkel, brokkolis krumpli, sajtos zoldseg...)
A fogaimmal meg mindig szenvedek. Mar vettunk egy angol csodat is, a nem nagyon mukodo magyar utan. Meg csak 1x lett bekenve vele az inyem, de egyetlen fogam sem nott ki hatasara.
Tegnap ismet bebi kluboltunk. Anya terve az en elaltatasom volt mielott odaerunk. Ossze is jott, de tul hamar mentunk be a hangos terembe, mert rogton fel is keltem. Azert viszonylag jo gyerek voltam, masfel oraig birtam a dolgot es csak utana kezdtem el nyuglodni. Lori festett egy fel orat, mikor en epp a hasamon toroltem fel a padlot. Anyank kettonk kozott rohangalt, engem mindig visszahelyezve a szonyegre, tesot meg kimosogatni a festekbol. (A terve a kezenek korberajzolasa volt ecsettel)

2 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Anya jó edzésbe lehet! Ezek a bébiklubbos napok nagyon szupik, de hogy anya fogy néhány kg-ot és lefut egy kisebb maratont, az tuti... Hajrá anya!
Neked pedig jó kóstolgatást Ruben. Látom már sok fini dolgot eszel. :) Én is nagyon szeretem a hasam.
Puszi

csupella írta...

Te kis erőember:)