2009. november 25., szerda

Karacsonyi fenyek - Lori

Szombaton a szokasos esoben valo setankat a piacra tettuk meg. Beneztunk par boltba is, de egesz hamar vegeztunk, majd szaladtunk haza. Ocsi delutani alvasa alatt muveszkedtem egy sort. Rajottem, hogy a szammal is tudok rajzolni.
Vasarnap apa is itthon volt. Egyik uj dvd miatt boltoltunk annyira, hogy a Tescoban kotottunk ki, ami a varos masik felen van (kb 1 ora gyaloggal). Persze a bavasarlokocsiba nem csak a dvd kerult, hanem meg nagyon sok minden, amit en a vege fele mar meguntam, de csak kicsit hisztiztem.
Delutan ismet kreativ oraval utottuk el az idot. Anya raszanta magat egy adventi kalendar keszitesere, amiben lelkesen segedkeztem. A kellekek elokotrasanal egy kutyusos perselyre is raakadtunk, ami anya elmondasa szerint mar antik darab.Hetfon - meg mindig apaval- a jatszohazban kotottunk ki, mivel ismet rank szakadt az eg.

Kedden mar csak harmasban voltunk. Delelott setaltunk kicsit, hazaerve leraktuk Rubent, majd este elindultunk Mikulas nezobe. A Crossing Church-ben volt, ahova a baba-mama klubba jarunk. Egesz nagy sor volt, mire odaertunk. Nem viseltem valami jol a varakozast. Vegig gonoszkodtam a tobbi kisgyerekkel, rajuk kiabalva, toszogatva oket. Anya mar ossze-vissza szidott az orra alatt es igergette, hogy osszecsomagol es hazavisz, de vegul eljutottunk a Miki szobajaig. Ahogy beleptunk, a ket kezecskem szorosan a szemeimre tapasztottam es egesz vegig ugy alltam. Kedves anyam majd megszakadt a rohogestol, de a piros ruhas bacsi aranyosan probalt velem kapcsolatot teremteni. Nem jart sikerrel, pedig meg cukrot is adott.
Innen a setalo utca vege fele bandukolva epp akkor borultam egy jo nagyot, mikor felkapcsoltak a fenyeket!!! Kaptam egy jokora nyalokat, felulhettem 2 korre a bucsuban, majd ennyivel sem beerve, zokogva, hazababakocsiztunk.

3 megjegyzés:

admin írta...

Csak nem megijedt Lori a Mikitől? :-p
Adventi naptáron már én is gondolkodom pár éve, de talán majd jövőre, vagy után el is készül... Idén nem, az biztos! ;-)
Nálatok van már nagy felhajtás az ünnepek miatt?

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon csinos vagy a kepeken biztosan jo kis felfedezes volt a szajadal rajzolas,gondolom kicsit megijedtel a mikulastol tavaly Szabina is nagyon sirt mikor meglatta.Edes vagy ahogyan anyanak segitesz kallandart csinalni.puszika nektek

Kristóf és Maja írta...

De édes vagy ezen a képen! :d Mint egy hóhercegnő! Az idő felétek sem túl télies.. Itt hol meleg van, hol napokig híre sincs a napnak, ami anya szerint nyomasztó. De legalább nem esik. Mlyen ádventi naptárt alkot anya?
PUSZI