2009. november 16., hétfő

1. fog!!! - Ruben

Es vegre nekem is van! Meg szombaton bujt ki, pontosan 7 honapos es 9 naposan. Teso megelozott anno 4 egesz nappal. Nala a masodik 7 nappal az elso utan jott, majd meglatjuk nekem meddig kell ra varni.
Van egy uj mosolyom, amit csak tegnap ota gyakorlok. A fejem hatra vetem es ugy huzom a szam egeszen a fulemig, mint egy kisbeka. Majd megprobaljuk megorokiteni, bar nagyon gyors vagyok.
A puszival is probalkozom. Nagy szeretetbol odavagom magam szuleim arcara es nyitott szajjal nyomom. Ugyancsak szeretetbol marok, csipek teljes erombol, ami utana altalaban meg is latszik csaladtagjaimon.
Tegnap ebedre brokkolit teszteltem krumplipurevel. Ezt ette a kedves csaladom is, de en egy ido utan olyan fintorokat nyomtam, hogy anya feladta. Kesobb nasikent egy darab almat es kekszet kaptam, amit kovetoen egy szal pelusban rohangaltam furdesig, mert annyira osszekentem a ruham.
Racuppantam a tevere! Mar 2x is elofordult, hogy Lori meseje alatt vacsiztam. A hangok annyira vonzottak, anyamnak ugy kellett ulnie, hogy egyszerre tudjak szopizni es tevezni.

4 megjegyzés:

Olivia ℇ Alexandra írta...

Gratulálunk a fogacskádhoz!!!
Cicizés közben tévét nézhetsz?! Ezt nevezem luxusnak!
;)

admin írta...

Csak kibújt a szög a zsákból..! :-)
A puszival Máté is próbálkozik: a nagyra nyitott száját jó nyálasan odateszi az arcunkhoz! :-D
Na, igen! A tv az nagyon egy nagyon vonzó dologa lurkók számára (csak hát nálunk ez tiltott dolog...)!
Puszi!

csupella írta...

Gratula!!

Sz-K írta...

Gratula a fogacskához, mi a harmadikat várjuk.
Üdv Judit