2009. november 28., szombat

Fogak - Ruben

En ugyan mar egeszsegileg jobban vagyok, de most a fogacskaim kezdtek el nagyon bantani. Anya ejszakazik velem rendesen, alkalmankent Lorihoz rohangalva. Szenved anyank is, mert faj az arc-, homlokurege, de sajna nem adunk neki szabadnapot.
A tegnap ejjelunk volt a csucs. Ugy volt csak jo, ha anya tolem 3 centire aludt es ahanyszor csak felriadtam, sirtam, rogton almoba simizett. Persze teso meg -nyamvadtsaga miatt- alszik mostanaban delutanonkent is, ami miatt reggel legkesobb 7-kor kell, igy minket sem hagyva sokaig lustulni.
Aztan vegre odaig jutottunk, hogy az uj 86-os kombit kaptam furdes utan. Anya mar vasalaskor a fejet fogta, hogy az kb akkora, mint Lori mostani szerkoi. Ami eddig volt nekem, meg testveri orokseg. A cetlin annyi van, hogy '12 ho', de mar nehezen lehet oket osszekapcsolni a popomon. Georgie nagynenem legutobbi batyujaban volt egy hosszuujju kombi, ami 12-18 honaposra van irva, azaz 86-os, igy ezen felboszulve vettunk ekkorakat. Az mar mas tema, hogy a Tesco fele meretezes enyhen szolva naaagyobb.
Tokre hajmanias lettem! Szinte vadaszok anyam minden egyes kiallo hajszalara es tatott szajjal, csurgo nyallal probalom megkaparintani oket. Van, hogy megtepem, de altalaban csak nezegetem, megkostolom. Anya szokott vele cirozni is, amit egyre jobban szeretek. Apa par napja vagta le a serojat nullas geppel. Utana jatszott velem, amikor is meglepetten erzekeltem a szuros bucijat.
Mivel nem birom abbahagyni a dobolast, kaptam egy tepsit es 2 fakanalat. Termeszetesen orzo-vedo angyalom maris ott termett es kikapta a fakanalakat a kezembol, de en ugyis vigan folytattam a csepeles a kis kacsoimmal.
Azert nem vagyok mindig ilyen vidam, ha Lori elszedi a cuccaim. Ahogy novok, ugy veszem egyre jobban zokon. Sokszor olyan dolgot nezek ki, ami noverkeme es ahogy o ezt eszreveszi, maris jon es kicsavarja a kezembol. Utana jon a nagy zokogas, aminel anya konyorog Lorinak, hogy ugyan hagy jatszak mar a dolgaival, amin neha megesik a szive, neha nem. Sokszor inkabb becsereli oket egy nem annyira meno jatekra.
Apa tegnap este 6-kor vegzett, igy a furdesnel segedkezett. Igy kezdtuk a vetkozest:

6 megjegyzés:

admin írta...

Aztamindenit! De nagyfiú már Ruben azon a képen!!!
Olyan fura, nem? Most születtek és már mekkorák ezek a gyerekek! Néha képtelen vagyok elhinni...
Nekünk a tescós méret az elején kisebbnek tűnt. Mindig hamarabb kinőtte Máté, mint ami rá volt írva. Most viszont úgy tűnik, hogy ott tartunk, ahol a méretezés! :-p
Lehet, lelassult Máté növekedése... ;-)
Én fakanalat nem merek Máté kezébe adni, mert amilyen kis szeleburdi, még a végén kiszúrja a nyelével a szemét. Kétszer is meg kell gondolnom, mivel játszhat!
Jó ez a vetkőzős videó! :-)
Gyógyuljatok már meg valahogy!!!
Meleg fürdő, forró tea! :-)
Puszi!

admin írta...

Megszenvedtek Ti is a fogakkal? :-o

Gabriella írta...

Hmmm, kitartás. Elöbb utóbb kibújnak.
Nézzetek be a gasztroblogunkra, küldtünk valamit.

Puszi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Edesek a gyerekek a videon igazi kis tunemenyek.Lori milyen edesen puszillgatja a tesojat.Ruben meg akora nagy fiunak latszik.Remeljuk hamar kibujnak a fogacskak.Jo nagy meretu ruhak kellnek mar Ruben rad.puszika

Kristóf és Maja írta...

Jaj de rossz hogy az éjszakáidat megkeserítik ezek a fogacskák.. :s Ma reggel nekem is hőemelkedésem volt,és 4 órától többször felsírtam, anya is a fogakra gyanakszik. Nálunk anya nem mindig engedékeny, és sokszor van,hogy nem hagyja Krisótfnak,hogy elvegyen tőlem valami... nehéz dolog ez, minden képpen, az biztos!Anyának gyors gyógyulást és sok türelmet az ádventi naptár készítéséhez. Kézzel varrni, nem is olyan könnyű dolog! De biztos nagyon szép lesz!
Puszi

Sz-K írta...

A tesco-s ruhák nekünk is mindig nagyobbak voltak, most azonban van egy kiscipőnk ami 6 és 9 hónap közti és kicsi, így 7,5 hónaposan.
Reméljük mihamarabb kibújnak azok a fogacskák. Remélem nálunk is. :)
Üdv Judit