2009. november 12., csütörtök

Allok, maszok - Ruben

Nem konnyitem meg anyam eletet, nyomulok en is ezerrel, hogy minnel hamarabb utolerjem orokmozgo noverem!
Felallni meg nem tudok, de szivesen alldogalok, ha valahova odatamasztanak. Azert az agy mellett probalom magam felhuzni az agynemuben.
Mar mondom, hogy 'babababa', 'mamamama', ha panaszkodhatnekom van.
Az ugralos trigrisemben setalok elore, hatra; es rajottem arra is, hogy ha felkapom a labam, akkor hintazok benne.
A maszas eddig csak hatra es korbe ment, de ma megmutattam, hogy ha nagyon akarok valamit, akkor azt minden aron megszerzem:

A natham kicsivel talan jobb, mint volt. Igaz 2 napja ki sem mozdultam, de a nyitott ablak mellett jokat aludtam. A kohogesem alabbhagyott, a nozim se folyik annyira. Viszont ma en voltam a nyugosebb, mivel a delutani alvasom vagy egy oraval rovidebbre sikeredett, mint szokott, igy nehezen birtam estig.

5 megjegyzés:

admin írta...

Mintha csak Mátét látnám. Ő is annyira akar, de annyira... :-D
Jópofák nagyon, ahogy így próbálkoznak! :-))

Zsuzsa írta...

Annyira édes,ahogy próbálkozik:-))) Azért csak elérte:-)))
Hihetetlen,most született, és mindjárt futhatsz utána:-))
Puszi Lauráék

Kristóf és Maja írta...

Na há igen, a megszokások.. Ha nincs meg a nap alvás adag, akkor aztán jön este az anyut nem kímélő hiszti.. :s
Reméljük a nátha hamar tovább áll, bár ebben jobban segítene a hideg napos idő, mint az a ronda,nyálas,esős... :s
Ügyes vagy már nagyon!!! Aztán anya jaj neked! :):):):)

Puszi
Maja és Kristóf

csupella írta...

Nagyon ügyi vagy!De jó látni hogy mászol.Rég is volt már az:)

Gabriella írta...

Hú, még egy pár hónap és szaladhatsz Ruben után is. :-))))

Nagyon klasszul bírják a vásárlást. Daniellával nem kockáztatnék meg egy nagyobb, több üzletböl álló vásárlást.

Remélem hamar kilábaltok a náthából.