2009. november 26., csütörtök

Lerobbanva - Lori

Igen, en is! Kedd ejszaka okoztam egy kellemesnek nem nevezheto ejszakat anyamnak. Csak sirtam, sirtam, sirtam, anelkul, hogy mondtam vagy mutattam volna, hogy mi a baj. A vegen anya mar tok merges volt, mikor puszit adva a fulemre, ismet jo ejszakat kivant. Na akkor nagy uvoltesbe kezdtem, amibol egyertelmuve valt szamara is, hogy nagyon faj a fulem!!!
Szerda reggelre mar hoemelkedesem is volt, mire apa hivta a korzetit. Delutan 3-ra kaptam idopontot, addig szinte csak a teve elott fekve volt jo.Semmit sem ettem, pedig anya direkt emiatt csinalt nekem tejbepapit, ami az egyik kedvencem, de csak beleturtam, majd sirva visszaballagtam az ulogarniturahoz.
Apa 2-kor jott haza melobol. Olebe vett, ahol kb 3 perc alatt elaludtam, pedig delelott is aludtam 2 orat. Kicsivel fel 3 utan felkeltett, feloltoztetett. Szinte egyfolytaban sirtam, nyoszorogtem, mig elertunk a dokihoz. Anya es Ruben addig elugrott az eppen zaro piacra, mig mi meg a zsufolt varoban ucsorogtunk. Fel oraval kesobb kerultunk sorra. Ugy uvoltottem, hogy anya ocsivel egyutt kiment az epulet ele, engem apara hagyva. Amugy ugyanaz a bajom, mint Rubennek volt, begyulladt a fulem. Meg a gyogyszer is ugyanaz, bar ocskosnek pont mara fogyott el.
Delutanom egesz jol telt, mar rosszalkodni is volt erom. Azert a szokottnal korabban furodtem, majd fel pillanat alatt el is aludtam.

4 megjegyzés:

Sz-K írta...

Mihamarabbi gyógyulást.
Üdv Judit

admin írta...

Jaj, szegénykém! Gyógyulj meg nagyon gyorsan, hogy sokat tudj huncutkodni!!! :-))

Kristóf és Maja írta...

Te szegény drága! Hát téged is utol ért? Akkor ez valami komoly dolog volt ha rád is át tudott ragadni... :s De mostmár a gyógyszerek biztosan segítenek és 1-2 nap alatt a fülfájásod elmúlik.. Puszika!
Gyógyulgassál!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Remelem mar jol vagy es nem faj a fuled.Olyan kis szomoru vagy a kepen de ugyanakor edes ahogy osszekucorodva fekszel ott.Biztosan nagyon fajt a kis fuled azert sirtal annyit es elaludtal este hamar mert mar bizti faradt is voltal.puszika