2009. november 6., péntek

Jo gyerek - Lori

Mai nap egy igazi kisangyal voltam! A baba klubban ugyesen feltalatam magam, nem bujtam anyamba. Festettem, jatszottam, ettem egy csomot, majd a vegen szofogadoan mentem venni a kabatom. (Altalaban hisztizek, mert nem akarok menni.)
Utana jutalmul kaptam csokit az egyik boltba. Ez addig eleg is volt, mig anya bevasarolta a szukseges dolgokat es elindultunk haza. Mivel Ruben aludt, anyam nem ellenkezett az en utvonalammal. Termeszetesen a kacsaknal kotottunk ki, ahonnan mentem volna a saros jatszoterre, de gonosz szulom letiltott rola!
Itthon is jo voltam, aludtam, mindent megettem es szepen jatszottam ocsivel.
Es hogy mi ragad ram a szuleimtol? Ha Ruben sir, szaladok hozza es kerdezem, hogy 'What?' Varok valamire, hogy megtortenjen es turelmetlenul ismetelgeten, hogy 'Na, na, na!'.
Mint peldaul a mai tuzijatek oruletnel! Tobbet lovoldoznek, mint tegnap. Anya szerint olyan, mintha haboruban lennenk. Nagyon hangos es fenyes, ami mar nem remit meg. Sot, siman elaludtam este!
Amugy mar 4 napja tusszogok, lassan kiegeszulve a csalad tobbi tagjaval is. Egyelore apa a leggyengebb lancszem, de mara mindenki elkezdett szipogni...
Tegnap voltam suliban. Ott is ugyesen viselkedtem. Meglepo modon nem nagyon tetszett a festegetes, de csak azert nem, mert ugyanazt kellett festeni mindannyiunknak, nem lehettem kreativ. A vegen levo eneklesbe is bekapcsolodtam. A tanito neni kislanyaval voltam parban 2 mutogatos dalnal, amit vegig rotyogtunk, csak ugy csajosan.
Apa keddi szabadnapjan lecsereletuk takaroinkat teli dunyhara. Eloszor anya mindet a szonyeg kozepere halmozta, ahova jo nagyokat ugraltam. Odahozta a huzatokat is, es elkezdte a legkisebbet belehuzni. Na en mar itt magyaraztam, hogy adja vissza a paplant, de sajan az lett, amit o akart. A legvegere maradt az osoke, amin azota is egyfolytaban ugralok, alabujok, betakarozom! Hisztit is csaptam miatta, mert azzal akartam aludni aznap delutan.

6 megjegyzés:

admin írta...

Ügyi csaj ez a Lori! :-)
Remélem, azért jobbulgattok!
Szörnyyű! Nem hagyják kibontakozni a gyerekeket...! Miért nem lehet azt festeni, amit akarnak? :-p
Ti már nagyon készültök a karácsonyra!
Ruben egy igazi Miki! :-)

Sz-K írta...

Nagyon aranyos a kis mikulás Ruben.
Üdv Gergő és anyukája

Kristóf és Maja írta...

Hogy anya milyen boldog lehetett!!! És ugye hogy neked is kellemesebb volt a napod Lori,hogy nem kellett folyton bömbizni valamiért. :) Nekem is folyton ezt magyarázzák, de sokszor nem fogom fel, pedig azért 4 évesen már meg lehetne ésszel is érteni ezeket a dolgokat, vagy nem? :o
Puszi
Kristóf és Maja

Bea írta...

De édi ez a kép!Haláli,ngyon tetszik.
Lori tündéri vagy és nagyon ügyes!!
Ruben,utólagosan is boldog hófordulót.HOgy megy az idő!!!
Bencikusék

Gabriella írta...

Gratulálunk Rubennak. Hogy megy az idö, már 7 hónapos a legényke.

A játszótér az nálunk is kínos kérdés... mostanra sikerült megértenem, hogy ha vizes a csúszda akkor nem szabad rámászni.

A nyelv meg kialakul. Nálunk is egy pár nap alatt jött meg a ketté választódás. Egyszer csak beüt és onnantól nincs megállás. :-))))

csupella írta...

Akkor olyan voltál,mint amilyennek kinézel:)