2009. november 14., szombat

Meg mindig betegen - Lori

Azert csak kezdunk kifele labalni belole, de nagyon lassan. A szaraz kohogesunk hurutosba ment at, de legalabb mar szakad fel a cucc. A nozink viszont szinte allandoan be van dugulva, igy most - mar gyogyszer nelkul - minden lefekveskor cseppentunk es Vapore zselet ('mellemre is mami') hasznalunk.

Szerdan meg se probaltunk eljutni a baba-mama klubba. Azert kimentunk, amikor Ruben elaludt, igy apara hagyhattuk. Meglepoen sokat setaltunk, a babakocsit szinte csak disznek vittuk. 2 es fel ora elteltevel ertunk haza, lefagyott csulkokkel. A fiuk epp felkeltek addigra.

Csutortokon mar ki se mentunk. Apa aznap is 2-tol melozott, igy Rubent itthon tudtuk volna hagyni a suli idejere, de anya meg egy egyszeru elorehajlastol is rosszul volt, igy maradtunk itthon.

Penteken a bezartsagtol menekulve eljutottunk a baba klubba. Apa 10-tol kezdett volna, de egyszeruen nem tudtuk felkelteni!!! Anya gondolta, hogy a cukra tul alacsony, de sehogy sem sikerult kinyitni a szajat, hogy a nyalokat benyomjuk neki (pedig en is kitartoan nyomogattam, majd megkerdeztem, hogy 'nem?' es megettem). Vegul apankat agyban hagyva indultunk el 9:20-kor, 2 telefont felhuzva, a feje mellett hagyva. Anya vegig aggodott, semmit sem evett, majd ugy szaladt haza, mint akit puskabol lottek ki. Itthon ugy talaltuk apat, ahogy hagytuk! De most legalabb az elso szora felpattant es kerdezte, hogy 'mi van'? Nem emlekezett semmire reggelrol, de beismerte, hogy ugy erzi alacsony a cukor szintje (megmerte es csak 3.4 volt). Felhivta a munkahelyet, hogy cirka 3 orat kesik, de azert bemegy es marad este 10-ig.
Miutan harmasban maradtunk, elmentunk aludni. En hiaba keltem koran, nem tudtam lenyugodni. Mar anya is bealudt par percre, amikor ramjott a sikoltozhatnek. Feloltozott es nagy durcasan atjott hozzam, mire azt latta, hogy leteptem a tapetat es beszartam! Epp elsikitottam magam, mire kaptam is egyet a szamra! El se engedte anya, ugy vitt le a kezevel a szamon, mert Ruben meg aludt. Nagyon zokon vettem a dolgot, de egy tiszta bugyival es nemi mesevel hamar lehiggadtam.
Szombaton gyonyoru napsutesre ebredtunk, de mire kijutottunk elkezdett csepegni. Gyorsan elszaladtunk a boltba, megvettuk a szukseges dolgokat, majd meg gyorsabban hazaszaladtunk, mert rendesen rakezdett az eso, mi meg persze esovedo nelkul voltunk (Ruben volt felul, en szaraz maradtam).
Delutan mar le se rakott anya, mivel reggel keson keltem. Segitettem fozni, sutit bekeverni.
(A bal felso sarokban anya elkepzelese lathato, a tobbi viszont az en sajat mestermuvem!!!)
Ruben meg 16-kor is az igazak almat aludta, igy mi anyaval csobbantunk egy nagyot!
Este 7:50-kor viszont mar ocsivel egyetemben melyen aludtam (eddigi eletunk legkorabbi kozos alvosideje)!!!

Es vegul legfrissebb hireink: jo ideje nem bantom ocsit! Sot, nagyon kedves vagyok vele, ha valamiert sirok, akkor nala talalok vigaszt. Es forditva. Egy hazitunder vagyok, nem csak fozok, mosok, de portalanitok is, pont ugy mint anya...

3 megjegyzés:

admin írta...

Ej, de sokmindent tud már ez a leányzó!
Csinik a sütik! :-)
És tök jó, hogy ilyen jól kijönnek már egymással a tesók...!
Amúgy Máténak egyszerre bújt ki a 2 alsó foga, most meg duzzadt a felső is, így pénteken volt ám rinya!!! Remélem, most lesz neki egy kis pihi, azóta nem volt olyan szörnyű napunk!
Jó, hogy írtad a "mellemre is mamit", mert nem tudtam, mi a neve!!! Már okosabb is lettem... Köszi-köszi-köszi!!! :-)
Ha a gyerkőc hagy némi időt, írok ám majd levélkét is, de mostanában valahogy összenőttünk: a fogak, meg stb...
Nem is értem, Te hogy bírod 2 kicsivel (ill. 1 kicsivel, meg 1 picivel...). :-o
Na igen... A két kópé (Ruben+Máté)biztos msn-en beszéli meg, hogy most mit tanuljanak... Nagyon egyszerre haladnak, csak mi még mindig nem ülünk! :-p
Puszi!

Bea írta...

Ruben nagyon nagyon ügyes vagy.Már nem sok hiányzik,és akkor anya véged!!!Én egésznap pakolgatom Marcit,mert vagy a tv-hez vagy valami olyan helyre megy ahova nem lehet.Fárasztó,de ez van.
LOri cuki vagy,segíts ügyesen anyának,és jobbulást.
Bencikuék

Sz-K írta...

Örülök, hogy ránk találtatok. Én nagyon szeretlek Titeket olvasni, mert Ruben, Bébibogyó-Máté és Gergőm közel egyidősek, így nagyon jó egyszerre figyelni fejlődésüket.
Üdv Judit