2009. november 20., péntek

Wc, 'nem Loli' - Lori

A hetfoi jatszohaz anya felelmei ellenere nagyon jol telt. Most eloszor voltunk apa nelkul, de mentem egyedul mindenfele, nem kellett kisero, es meg baratokat is szereztem.
Este kiprobaltunk egy uj mezes sutit, amit sikerult a vegso stadiumig eljuttatni, nem pedig a kukaig, mint a legutolsot. Majd a fara is csinalunk ilyet, amit ki is fogunk disziteni.
Kedden mar kisse rosszul voltam a bezartsagtol, na meg attol, hogy ocsi egyfolytaban rinyal es anya csak vele foglalkozik. Mikor eljutottunk a doktor bacsihoz en azzal kezdtem, hogy egy nagyon budoset kakaltam! Ruben 'megvizsgalasa' alatt meg azt hajtogattam, hogy 'nem Loli, nem Loli, nem Loli', azaz hozzam ne nyuljon a bacsi.
Szerdan kijatszottam magam a baba klubban, majd apaval orommel belevetettem magam a vasarlasba. (Apa egeszen addig itthon alukalt, lusta volt velunk jonni a klubba.) Kaptam wc szukitot, rozsaszint! Aznap vagy 10x pisiltem 1 ora alatt, mert annyira elveztem. Felulni ugyan nem tudok ra egyedul, de majd veszunk samlit is.
Kaptam egy mini bevasarlokocsit is, mert apanak ismet viszketett a tenyere... Van hozza kaja is, amit meg lehet venni, de az anyaval torteno probalkozasok nem jottek ossze. Inkabb jatszom a magam krealta jatekokat vele.
Csutortokon epp idoben ertunk oda a suliba. Vagyis inkabb kicsit kesve, de senkit sem hatott meg. Az a rossz kisfiu nagyon zavart az ora vegen levo eneklesben. Egy ido utan nem is a tanito nenit, hanem ot neztem.
Penteken ismet kluboltunk. Apa fel oraval elottunk ment el, mert randija volt a fogdokival. Anya kerte, hogy utana ugorjon be hozzank, hisz ugyis csak deltol melozik. Huzta a szajat, de vegul nem mondott semmit. (A fogorvos kb a templommal szemben van) Mar vagy 20 perce boszen jatszottunk a tobbi gyerekkel, mikor apa megjelent az uj, feher mosolyaval! Maradt is egeszen a nasi vegeig, amikor hazajottunk vele mi is, mert ocsire rajott a szenvedhetnek, mivel mar almos volt.
Pont a haz elott aludt el, igy meg sikeresen at tudta anya tenni a kisagyaba. Apatol kozben bucsut vettunk, majd vartuk, hogy Ruben felkeljen, mert zene bolcsibe voltunk hivatalosak (a tanito neni tartja). Mar majdnem 1 ora volt, mikor felkelt. Gyorsan evett, feloltoztunk es mentunk is. 1-kor kezdodik hivatalosan, de szerencsere ok is csusztak, igy fel 2-kor kezdtunk. Nem voltunk sokat, sot! 4 anyuka es 6 gyerek. De igy is nagyon jo volt, leszamitva az elso 10 percben leadott hisztis jeleneteimet. Utana mar megbaratkoztam a sok idegennel, foleg Charlotte-tal, aki a tanito nenim lanya es jovo szeptembertol az osztalytarsam.
Az enekles maga annyira nem volt az esetem, de a hangszeres ('ki tud nagyobb zajt csapni') reszere mar annal jobban belelkesedtem!
A masodik ora jatszasrol szolt. Mi negyen csajok -kozel korban- nagyon jol eljatszottunk egymassal es egymas mellett. A vege fele fedeztuk fel, hogy a terem vegen levo ajto a mini wc-be vezet. En ilyet meg nem lattam, de ugy megtetszett, hogy anyam alig birt kivul tartani!
A delutan gyorsan eltelt itthon, fel 8-kor meg mar aludtam is.

7 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat ugy latom jo kis hetetek volt.Nagyon szuper a wc es kep es jo hogy 10x is wc-tel.De jo gondolom ha mi is vennenk egyet a Szabinanak jobban menne a wc-zes neki is.Gyonyoruek lettek a sutik.A fan majd jol mutatnak kidiszitve.Puszika nektek Szabina es Julia

Ildi írta...

Tök klassz hogy felétek program van a gyerekeknek, irigykedünk is rendesen:)! Puszi

Ildi írta...

kimaradt az ennyi, bocsi

Kristóf és Maja írta...

MOzgalmas napok! Anya pedig nagyon kitartó, hogy 2 gyerkőccel így jön-megy! Ő is szerintem nem sokkal utánad aludhat esténként,mert biztos kipurcan mire vége a napnak. :D REméjük Ruben már teljesen jól van!
Puszi
Maja és Kristóf

Sz-K írta...

Tényleg jó, hogy ennyi programotok van. Én is próbálom vinni mindenhova Gergőt, hogy szocializálódjon, ja és ami nem mellékes, hogy nekem is jó társaságban lenni.
Üdv Judit

admin írta...

Nem csalódtam, ismét mozgalmas napjaitok voltak! :-)
"Lolinak" nagyon megtetszett a wc-zés! :-p
Tényleg tök jó, hogy felétek ennyi lehetőség van!
Nálatok van szélvihar, meg ilyesmi, mert Watford környékén elég cudar időjárás van már néhány napja... :-o
Pusszancs!

Zsuzsa írta...

Milyen szuper programok vannak felétek.Mi is járunk játszóházba, Laura szereti nagyon, főleg,amikor gitároznak a nővérek,meg énekelünk.
Puszi Lauráék