2009. november 28., szombat

Egy kis osszefoglalo - Lori

Koszonom, jol vagyok! Kicsit ugyan hangulat ember vagyok a heten, de ennyi kell.
Rubennel kimondottan durvabb lettem! Sokszor belefurom az ujjam az arcocskajaba, behajlitott ujjakkal 'simogatom' a hajat, fele rugok, odebb toszogatom.... anya meg csak nez, mire vagy raorditok, hogy 'NEM' vagy gyorsan odabujok ocsihez, mintha 'misem' tortent volna.
Emelgetni is probalom tesot. Meg nem jottem ra, hogy tul nehez. Viszont parszor mar miattam igy beutotte a bucijat, amit nyomban csokokkal, 'ssssss'-sel akarok eltitkolni mindent lato anyank elol.
Betegsegem penteki arnyoldala a rossz pocakom volt. 3x is kakat fingottam a bugyimba, de nem szoltam miatta. Anya mergeben az osszes ebbol fakado ruhamat behanyta este a mosogepbe, hogy azzanak egy ejszakat, mire reggelre lett egy rozsaszin kombim (feherbol), a piros nadragomnak koszonhetoen!
Es ha mar a mosogepnel vagyunk. Minap ratalaltam ocskos koszos elokejere, amit rogton vittem is kimosni. Boszen magyaraztam a magam nyelven osomnek, hogy csinaljon valamit vele, mert 'fujjj', 'dirty'. Mondta, hogy rakjam be a gepbe, jon mindjart es segit. Beraktam, de ugy, hogy ala csempezve a radiatoron levo tiszta, 4 par zoknimat is. Anya nem is nezte meg, hogy van-e mas is a mosogepben, csak radobott meg par dolgot. A meglepi a program vegen jott!
Tizig ugy-ahogy elszamolok mar, de meg mindig kettotol kezdem! Se az 'egy', se a 'one' nem szimpi.
Leszokoban vagyok a gyumolcsrol!!! Eddig szinte mindig megettem, mindent, de most mar oszevagva, mezesen se kell.
Az alkoto delutanjaim teljesen a vagas temaba mentek at. Mar egyre ugyesebben es hosszabban tudok vagni. Sot, ma tobbszor kivagtam kis negyzeteket is. Ilyenkor mindig kialtok anyaert, hogy nezze meg a tudomanyom es jol rakja el. (Ez a kep kivagosdi onnan jott, hogy anno sokszor ragasztgattam ures lapra magazinokbol kivagott kepeket es most rajottem, hogy ilyet mar magam is tudok.)
Fejlodok beszedben is! Sokszor utanzom szuleim szoveget. Ma pl a szonyeget akartam megigazitani, mire beszoltam anyamnak, hogy 'watch out!' (vigyazz!). Ugy ledobbent, hogy nem vigyazott, amin jol begurultam.
...

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edes vagy a kepen igazi kis csinos lany.DE azert egy kicsit huncutka vagy.Szegeny kis ocsi lattom te is azt csinalod mint a Szabina o is emelgeti a kishugat,o is dugja az ujat a kicsi oraba es csipi is.De ugyanakkor nagyon jol is tud jatszani vele.Szabina amosogepel kapcsolatba mindig kikapcsolja mikor megy.puszika

admin írta...

Vicces csjszi vagy, az biztos! :-)))
Ja, és szép is! :-D

Kristóf és Maja írta...

Szegény öcsi! De mostanában nálunk is kijutnak ilyen "kedveskedések" szegény Majának.. Anya nagyon szomorú miatt,mert eddg ilyen nem volt. Dehát számítani kellett rá,hogy ha már jön-megy a kis hölgy, akkor már kevésbé fog nekem teteszeni,hogy mindenben benne van. Pedig csak jönne ő is velem játszani. :D

Olivia ℇ Alexandra írta...

Azért ne durvulj nagyon az öcsivel, hiszen olyan kis édes!
A gyümölcsökkel én is így voltam... kb. 2 éves kor után a banánon kívül semmit sem voltam hajlandó megenni, pedig előtte mindent imádtam. Anyu teljesen elkeseredett és már le is mondott arról, hogy én valaha megint gyümölcsöt eszek, erre tessék! Most megint mindent eszek!!! Bár ez igazából az ovinak köszönhető...

csupella írta...

Atyám!
Te milyen nagylány vagy !
És milyen házias!:)