2009. október 30., péntek

Mintha nyar lenne - Lori

Szerdan olyan meleg volt, hogy egy szal poloban setaltunk a gyonyoru napsutesben!!!
Csak a boltba ugortunk el, de a leheto legkacskaringosabb uton jottunk haza, hogy minnel tovabb elvezzuk a meleget. Kozben azert sikerult osszetuzesbe keveredni anyaval. Mutattam is a nezelodoknek, hogy hogyan kell ezt profi szinten csinalni; sorozatos 'nemnemnem' kialtasokkal es foldon vergodessel. Anya sokszor csak kinevete, mert latja rajtam, hogy amikor leszid vagy kezemre csap, egy pillanatra megallok gondolkozni es csak utana hisztizek. Megfontolt vagyok na!
Csutortokon apa szabad volt. Ruben mar kezdett faradni, igy 10 utan nagy rohanassal elhagytuk a hazat. Szobakerult dedi meglatogatasa, amit aztan tett kovetett. Ahogy voltunk, felultunk az elso arra meno buszra! Anya kicsit lazadozott, mivel ossze se pakolt az utra, ossz-vissz 4 pelussal a babakocsiban indultunk el.
Dedinel ultunk ket orat, majd kimentunk a jatszoterre, ahol Ruben 5 perc alatt bealudt. Fociztunk, nem ehes kacsakat probaltunk etetni, majd bevasaroltunk dedinek. Mire visszaertunk mar nagyi es Georgie nagynenenk is ott vart. Jol megszeppentem, meg sirtam is a hirtelen megnott letszam lattan (alvos idom lett volna mar). Vegul 10 perc kellett a lenyugizashoz, meg egy kis szinezo, jatek. A vegere mar akkorat fordult a kocka, hogy zoknidobalasba, sikongatasba, ugralasba kezdtem, ocsi kellemesen eles sikitgatasaival kiserve! Dedi ugyan csunyan nezett, de 2x o is megkergetett.
Mikor ideje volt a nagyi buszanak, engem fel pillanat alatt lepasszoltak neki. Mar el is hagytuk a csaladom, mikor eszrevettem a dolgot es keresni kezdtem oket! A nagyi megmagyarazta, hogy ok gyalog mennek, mi meg buszozunk es majd hamarosan ujra talalkozunk. Ezzel ki is bekultem, egy kicsit sem sirtam elvesztett szeretteimert.
Nagyi hazaban mar vart Jamie es Alex. Probaltunk egyutt jatszani, de engem a kutya kotott le jobban. Alex mar tud menni, hisz nagy 1 eves! Bar Rubentol nem sokkal magasabb, inkabb szelesebb. Jamie pedig fel napos iskolaba (ovodaba) jar mar. Latszik is rajta, szepen beszel, enekel, jatszik. Nem ugy, mint anno...
Nem sokat idoztunk ott, mert apanak mehetneke volt. Georgie osszepakolta Alex kicsi ruhait egy nagy zsakba, par percre ra meg is jott a taxi, igy meg 6 elott itthon voltunk. Igaz en total kidoltem a kocsiban, csak arra keltem fel kicsit, mikor Ruben kitepett egy maroknyit a hajambol.
Este egyutt furodtunk apaval jo sok het kihagyasa utan, mivel a megegetett keze mar helyre jott. Pizsi, majd alvas jott, amit mar oly reg ota az elso, teljesen csondes ejszaka kovetett, szuleink nagy oromere.

A reggel keszult rajzom (en, apa, anya, Ruben es mama):
Furdes elott segitettem Rubennek ugralni. Annyit pattogott, hogy teljesen leizzadt.

3 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Édesek vagytok! MEgint egy mozgalmas nap volt mögöttetek estére!
Hangoskodni Maja is nagyon tud. Ha kiereszti a hangját akkor még nálam is hangosabb, amit nem mindig díjjazok. VAn hogy sírva fakadok :o de olyan is van hogy igyekszem túlüvölteni... :p
Puszi
Kristóf és Maja

admin írta...

Hű, de klassz napjaitok voltak!
Kinek van a legnagyobb feje a rajzon? :-o
;-)
Pusszantás! :-)

Alida írta...

Hello má! Csütörtökön nem suliba kellett volna menni?
Lori nagyon ügyesen rajzol, nálam már most jobb! Tamcsi még mindíg csak firkál.
Mikor dumálunk?
Puszi: Alida