2009. október 27., kedd

Buuuuujok - Lori

Hetfo reggel, kelest kovetoen anyaval egyutt jottem le a foldszintre. Mivel ment fogatmosni, csatlakoztam. Volt am nagy meglepi a mosdoban; egy pok nezett velunk farkasszemet!!! Ugy orultem neki, hogy vagy 5 percig szovegeltem hozza, mire anya megunta es kidobta az ablakon. Erre rogton szaladtam a hatso ajtohoz, hogy megnezzem, jol van-e, de nem mehettem ki.
Rubent delelott apara hagytuk, es elmentunk vasarolni nemi elemiszert. Plusz meg vagy 5 boltba betertunk, mivel en voltam a vezer, es anyamnak kovetnie kellett. Nem vettem semmit, csak mindent jol megnezegettem, fogdostam, majd egy 'bye-bye'-jal ott is hagytam az elado neniket.
Itthon a fiuk mar nagyban hancuroztak. Beszalltam kozejuk, de az ebed miatt hamar vege lett a bulinak. Kaja utan aztan ismet feloltoztunk, es elmentunk a korzetihez. Anyanak volt idopontja 2-re egy mehnyakrak szuresre, majd Rubennek 2:25-re a kukacaval. Az elso akadalyon egesz ugyesen atestunk, mire a masik varoban elszakadt a cerna. En megijedtem a sok idegentol, ezert ugy belebujtam anyam popsijaba, hogy meg levegot is nehezen kapott. Erre Ruben is rakezdett, aki a helyemre kerult, igy hirtelen az egesz vilag osszedolt, es hatalmas hisztibe kezdtem. Az meg aztan vegkepp nem segitett, hogy anya probalt eltolni magatol... Vegul lenyugodtam, amikor egy kisfiu is bejott a varoba, es mar nem csak a csunyan nezo felnottek ultek korul.
Ocsivel hamar vegeztunk. Annak a fele is azzal telt, hogy ki kellett mosni a kakabol, mert ugy becsinalt, hogy mindenhol volt. A doktor neni azert aranyos volt, segitett torolgetni es meg kedvesen mosolygott is hozza. Annyit mondott csak a futykosre, hogy 12 eves koraig nem csinalnak vele semmit, de addig nagy valoszinusseggel ki is novi. Csak figyelni kell, hogy ne legyen rajta elvaltozas.
Kedd delelott a kedvenc kavezomba mentunk -ahol van a jatszosarok- hogy talalkozzunk egy magyar csalad 2 tagjaval! Ok is itt laknak a varosba, de eddig nem is tudtunk rolunk. Igy most nagy volt az orom, bar nem az en reszemrol. Ez elejen meg jatszottam a tobbi gyerekkel, de aztan valami bekattant es elkezdtem sikongatni! Anya felnyalabolt, de a hetfoi bujos dolgot eljatszva, ujabb hiszti, foldre fekves kovetkezett. Legvegen Ruben faradt el annyira, hogy muszaj volt mennunk. Pedig akkor mar egesz jo gyerek voltam, foleg anya taskajaban talalt csoki miatt.
Hazafele a piacon at jottunk, ahol keddenkent hasznalt cuccokat arulnak. Az egyik bacsinal volt egy nagy doboz tele matchbox autokkal es kicsi hangszerekkel. Gyorsan osszeszedtuk a hangszereket, kifizettuk oket, majd hazasetaltunk zenelve.

1 megjegyzés:

admin írta...

Jaj, de vannak már hangszerek!!!
Én is épp vmelyik nap mondtam Apának, hogy van Rédén egy mini szintetizátorom, elemes és el kéne hozni Máténak. Gondolom, nálatok inkább Lorit érdeklik ezek a kütyük, de biztos fogja ütni-verni Ruben is!
Nálatok mennyi idő múlva van eredmény a szűrésről? Mert hát ugye nálunk nem megy valami gyorsan a dolog. Nekem is mennem kell következő hónapban.
Ja, a légzésfigyelős sztori elég vicces, de csak már így utólag! Akkor, abban a pillanatban valahogy nem volt kedvem nevetni. Na de azóta már mosolyogtam rajta (meg magamon) párszor! Szegény gyerekem!
Írtam ám mailt, sokat!!!! :-))
T.