2009. október 25., vasárnap

Ha vasarnap, akkor templom - Ruben

Szombat estere nagyon kiutottem magam. Par napja ismet valtok alvas igenyileg. Mar sok a 3, de a 2 (reggeli, delutani) keves. Igy csak szenvedunk estenkent, aminek kovetkezteben anya hamarabb lerak. Viszont Lori meg fent van olyankor, es ahogy azt mar megszokhattam, nem eppen halkan. Fel is keltett tegnap fel ora alvas utan, amit enyhen zokon vetten. Cserebe anyat boldogitottam egeszen este 10-ig, mig apa haza nem ert.
Vasarnap -azaz ma- sikerult eljutnunk templomba! A metodistakhoz mentunk, ahova anno Lori jart baba-mama klubba. Nagyon aranyosak voltak a nenik, kerdeztek honnan jottunk, kik vagyunk..., majd mondtak, hogy hova uljunk a babakocsival. En jo gyerekkent aludtam kicsit, de Lorit a hatizsakbol elovarazsolt konyvekkel,edesseggel, innivaloval, papirral, ceruzaval is nehez volt lekotni, pedig csak 15-20 percet toltottunk a misen. Utana a gyerekek kivonultak egy kicsi szobaba, hogy ne zavarjak a felnotteket. Mi meg kovettuk oket. Ez a csoport a 4 even aluliake, ma csak 5 gyerek jelenletevel. Volt egy kisfiu, aki par nappal oregebb tesonal, es szinten ketnyelvu, sajat maga babanyelven beszelo. Tokre jol megertettek egymast, jatekban es szovegben is, amit anyaink csak tatott szajjal lestek. En mar annyira nem elveztem a dolgot, mert ultombol hatraestem, amikor valaki benyitott a mogottem levo ajton, pont akkor persze, mikor anya Lorihoz ugrott fel - ismet. Igazan figyelhetne mar jobban ram! Jo kemeny volt a padlo, fajt is kicsit a fejem...
Mikor vege lett az egesznek, meginvitaltak miket kavera, kekszre, de anya ugy beklimaxolt, hogy egy szal trikoban is izzadt (pedig nem volt futes). Igy szepen mosolyogva inkabb kisomfordaltunk azzal, hogy majd megyunk legkozelebb is.
Igy szorakoztatom magam, ha anya megunja cipelni a popom:

3 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Akkor jól sikerült a vasárnapi templom. Tök jó,hogy Lori talált egy kisgyereket akivel jól elvolt. Az alvásátmenetek valóban nagy nyűglődés mindenkinek. Én most az óraátállítást is megéreztem. Az egy órával hosszabb napban az én alvásaim is összekeverdte, rendesen..
Puszi
Maja És Kristóf

admin írta...

Érdekes napjaitok voltak mostanság!
Tök jól eljátszanak már a tesók! :-)
Klassz ez a Tigrincses ugrálósdi!!!!!!!! :-D
Tényleg figyelhetnél már Öcsisajtra, mert az utóbbi időben koppant párszor a buksija... :-o :-p

Zsuzsa írta...

Sziasztok!
Biztos jó lehetett a templomban:-)))
Szegénykém megint megütötted a buksidat:-(?
Puszi Lauráék