2009. október 28., szerda

'Azok a boldog szep napok...' - Ruben

Csak hogy anyam edzesben legyen, kedd ejszaka buliztam vele! Annyira jol sikerult, hogy csak hajnali 1-kor doltem ki, anya mellett, fejjel az agy vege fele, hason. Hason!!! Meg eletemben nem aludtam hason. De jo volt, mert egeszen reggel fel 9-ig alukaltam (vegul haton).
Keles utan siettunk nagyon, mert fel 10-tol baba-mama klubboltunk. Visszatertunk oda, hova anno jartak a csajok, mikor en meg csak pocaklako voltam. Iden szerencsere nincs annyi gyerek, es akik vannak, azok is valahogy aranyosabbak, nyugisabbak (anya szerint). Nagyon ugyesen elvoltunk mindketten, csak egy-ket alkalommal kellett anyanak ketfele rohanni. Volt egy olyan sarok, ami a piciknek lett kialakitva. Itt jo nagyokat jatszottam, na meg ismerkedtem egy 19 hetes es egy kb 4 hetes babaval.
A vegen volt enekles. Lori probalta atvenni anya szerepet es ugy huzgalni, tepni a kezem, ahogy o gondolta. Nehezen, de sikerult leallitani; bar onnantol alabbhagyott az aktivitasa.
Ahogy kiertunk az epuletbol en elaludtam, tesora pedig rajott az ehetnek. A legkozelebbi peksegben kapott 2 peksutit, amit meg sosem latott tempoban pusztitott el!
Piacon vettunk gyumolcsot, majd elindultunk haza. Mar jo kozel voltunk, mikor eszrevettuk az ep meloba bandukolo apat. Visszafordultunk, elkisertuk, majd egy nagy kort leirva erkeztunk haza.
A seta alatti fel orat leszamitva kb masfelet aludtam delutan. Mar 3-kor kukorekoltam, es egeszen este 9-ig nem hagytam abba. Nem erti anya, hogy mi bajom, hisz egesz eddig egy aldott jo baba voltam! Erre most meg nem eszek rendesen, sokat sirok, alig alszok, sokat kakilok, izzadok... Ha a fogak a ludasak, akkor jojjenek mar gyorsan!!!

3 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Bizony lehet,hogy azok a fránya fogak nyúznak téged Ruben! :( De jó, hogy a baba-mama klubba ilyen jól eljátszottatok mind a ketten.. Olyan pici babákat is visznek már? Ezen anya kicsit meglepődött.
Puszi

admin írta...

Az jó, hogy megváltozott a hangulat a baba-mama klubban! :-)
Szegények! Tényleg nagyon zűrös napjaitok vannak! Hát kibújhatnának már azok a kis rizsszemek... :-)
Debi, küldjek bébiszittert? Na jól van, nem izélek... :-P
Most lenne jó, ha ott lenne a Mama, tudnál kicsit pihenni!!!!

admin írta...

Hogy megváltozott már Ruben arca...! Olyan nagyfiúsabb lett! :-)
És mekkora lett már a séró! :-p