2009. október 24., szombat

Az elmult napok - Lori

Szerda reggel apa megkapott minket 2 orara, mig anya elment a fogorvoshoz. Mikor hazajott, apa kozolte vele, hogy elismeri, nehez melo 2 gyerekre vigyazni! Na ezt is megeltuk:)
Csutortok reggel szepen osszekeszult az egesz csalad, elsetaltunk a sulimig, mire egy nagy feher lapon az fogadott minket, hogy az ora elmarad. Total ossze voltam zavarodva, neztem a kapura, a szuleimre, de nem mozdultam. Vegul anya kapott fel, ugy sikerult csak elindulni. Bementunk a varosba, neztunk nekem csizmat, de az 5. bolt utan meguntuk a dolgot. Viszont sikerult talalnunk egy ujj nelkuli, jo meleg melleny-kabatot, amit anya mar szinten regota keresett. Innen a jatszohazba mentunk, ami most meglepoen tele volt. Apa jott velem labdazni, csuszdazni, de nem birta sokaig, mert nem tetszett neki, hogy 2 kislany csatlakozott es mindent ugy elvartak tole, mint en (felemelni oket, focizni veluk...). Vegul Ruben unta meg a banant es inkabb hazamentunk.Penteken a rossz ejszakam utan egesz keson keltem. Anya orult neki, mert amugy is ki akarta hagyni a delutani alvasom az egyik, eddig nem latogatott, zenes bolcsi miatt. Pont idoben ertunk oda, de -ahogy anya azt valahol erezte- elmaradt az eheti alkalom. Ugyanis ugyanaz a neni tartja, aki nekem a tanar nenim a suliba. Lehet, hogy beteg lett vagy valami ilyesmi...
Azert a jatszoteret iranyba vettuk,
majd apa munkahelyet, mivel tudtuk, hogy hamarosan szabad lesz par orara. Eszre is vett minket az ablakbol, beinvitalt a bar reszlegre, ahol anyanak egy kavet, nekem meg egy uditot ker, majd elment atoltozni. Csak 10 percet vartunk, de addig kb az ossze kollegaja jott megnezni Rubent.
Innen mi boltba akartunk menni, de apa faradt volt, Ruben meg kakas. Szoval a fiukat hazakuldtuk, mi meg gyalogosan vasarolgattunk. En szuper ugyesen viselkedtem, segitettem vasarolni, cipekedni es vegig a sajat labaimon mentem.
Este azert anya kicsit megorrolt, mert nem voltam hajlando a bilibe kakilni, hanem felvettem a pelusom es abba produkaltam. Azert nem volt tulsagosan szomoru, mivel masnap reggel mar a bilibe ment!
Szombaton csunya esos reggelre keltunk. A setank alatt is folyamatosan szemerkelt, ami engem zavart a legkevesbe. A jatszoteri medenceben ismet feltalaltam magam; a vizben uszkalo leveleket vadasztam ki es dobtam fel a magasba.
Este pedig jo gyerekek modjara egyutt epitkeztunk ocsivel.

1 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Nem votl szerencsés hetetek, ami a foglalkozásokat illeti . :( De milyen ügyesen eljátszottatok együtt! Már Maja is egyre kevesebbet veszi ki a kezemből a játékokat.. . Én annál inkább.. A 9 hónapos húgom előbb megérti,hogy az Kristófé, és keres valami mást magának... Jó nem?
Puszi