2009. október 5., hétfő

Fel eves lettem!!! - Ruben


Hogy repul az ido! Maris 6 honapos vagyok.
Voltunk ma a vedo neninel. Itt sose mondjak, hogy mikor 'kell' menni, mi megyunk kb havonta. Viszont a mai nagyon rossz valasztasnak tunt. Amikor beleptunk a terembe, anyank majdnem dobott egy hatast. Szinte az osszes szek foglalt volt, ugy kellett egyet magunkeva tenni. Itt mindenki a teremben var, aminek a vegeben van 2 neni. Nekik kell leadni a kiskonyvet, majd nev szerint szolitanak. Szerencsere nem kellett orakat varnunk, mivel a legtobb kisbaba a 6 hetes kontrollra jott, es ok mind egy nenihez mentek. A masik, aki nekunk jutott, meg nagyon gyors volt, kb 3-4 perc alatt vegzett az elottunk velo 5 gyerekkel. Apa is befutott kozben, mivel anya megkerte, hogy ha mar ugyis szabad delutan par orara, akkor ugorjon be segiteni.
Adataim: 8640 gramm es 72 centi! Fel kilo es 2 centi egy honap alatt. Ez van, karcsusodom:)
Kerdeztuk a kukacomat is, mivel ugy nez ki, figymaszukuletem van. A neni meg se nezte, hanem a korzetihez iranyitott minket, bar nyugtatgatva, hogy ez elofordul, alltalaban magatol elmulik. Azert apa ker majd egy idopontot a dokihoz, hogy tenyleg 'mindenki' megnyugodjon.
A napom fennmarado resze sok rinyaval es panaszkodassal telt. Alig aludtam, de annal tobbet nyuglodtem. Sehogy sem volt jo, bar azt elveztem, hogy hason bejartam a kihuzott kanapet vagy 100x!
Vegul este 6-kor sikerult bealudnom, egeszen 8-ig. Akkor is csak egy furdesre es szopira kelltem fel, amin beajulva, hamar mentem is vissza aludni.

3 megjegyzés:

csupella írta...

Isten éltessen kispajti!:)
Hát már nagyon öregszel te is:)
A doktornénik sajnos mostanában már csak ilyen elfoglaltak,de szerencsétek volt,és időben beértetek.mi is így jártunk volna tegnap a doktornéninél,ha anya nem szemtelenkedik be az első helyre.:)
Viszont,hogy ma mi vár ránk?(merthogy ma is vizsgálat)
A cumisüveg azért kell,mert másból nem iszom meg a tejcsit.A tejcsi viszont sokszor az éltető táplálékom,ezért anya nem meri megvonni tőlem a cumit.Ez van,senki sem tökéletes:)

admin írta...

Nagyon hosszú Ruben is! 72 cm! :-O
Nálunk is csökkent a súlygyarapodás. Eddig heti 200 volt, a múltkor meg 2 hét alatt volt meg ugyanez. Vajon mennyit fog csütörtökön mutatni a mérleg...
A kukaccal mi is mindig bajban vagyunk. Apa állandóan aggódik, hogy jó-e így, meg jó-e úgy, mert hát a kukac az egy nagyon fontos része a testnek! :-))
Szalad az idő!
Boldog fél-évfordulót!!!:-D

Kristóf és Maja írta...

Röpül az idő! Te pedig továbbra is hatalmas bébi vagy ám, és nagyon ügyes! Na meg a sármos kis pofidról ne is beszéljünk. :):):)
Örülünk azért,hogy gyors volt ez a méreckedés és nem kellett órákat várnotok. Anya most lusta volt velem és a 8 hónapos védőnői kontrolomat ellébecolta... :$
Puszi