2009. október 20., kedd

Az a fini narancs - Ruben

Egy ideje sikeresen felfedeztem fiui voltamat! Anya nem igazan orul neki, mert amint lekerul rolam a pelus, rogton markolaszom magam; kakasan, pisisen.
Ma delelott apa felhivta a korzetit es idopontot kert nekem. A figymaszukuletem miatt, hogy lassa egy doki is. Jovo het hetfon kell mennem...
Ezutan elsetaltunk a helyi vedonos, baba-mama klubos kozpontba. Kitoltottuk a klubhoz csatlakozos papirkat es azt kellett leadnunk. Ha minden igaz, majd jon egy level, amiben az osszes helyi gyerekes esemeny benne lesz.
Az epulet melletti jatszoterre Lori jovoltabol mentunk. Szinte csak par percet maradtunk, mert noverkemnek sikerult ugy ugrania egyet, hogy felutotte a fejet es elharapta a felso ajkat. Sirt nagyon, kicsit verzett is, de a legnagyobb baja az volt, hogy elmentunk a jatszoterrol. Gonosz apa miatt, aki gyorsan meg akarta venni az ebedhez valokat es hazamenni aludni.
En ezalatt szepen bealudtam. Kezdek megbaratkozni a babakocsival, sokat alszok benne ulve, ami kenyelmesebbnek bizonyul a lefektetett poziciohoz kepest. (A hosszabb alvasokbol kiindulva)
Itthon megmutattam apamnak is, hogy milyen sokat forgolodom mar. Az ulogarniturarol is majdnem leesetem, mivel otthagyott, en atfordultam es eltolattam a vegeig.
Vettunk ma narancsot. Anya epp elottem pucolt meg egyet, amit hatalmas szemekkel lestem. Lerakta az asztalra, hogy hozzon egy konyharuhat, mig en megragadtam es egy egesz gerezdet kiszippantottam. Nagyon fini volt!

4 megjegyzés:

Olivia ℇ Alexandra írta...

Nyamm! Tényleg nagy élvezettel szopogatod azt a narancsot! Milyen jó, hogy van nálatok ilyen baba-mama klub. Elkelne hasonló nálunk is, anyu néha alig bír lefoglalni!
Puszi

admin írta...

Ja-ja, azt a kukacot minél előbb lássa orvos!
De édes, ahogy tömi a narancsot! :-)
Tényleg, és az Adél jófej? És a baba-mama klubosok?
Majd írok pár sort, ha eljutok odáig..., de igyekszem!
Pussz!

Zsuzsa írta...

Jaj de aranyos vagy,ahogy a narancsot eszed:-)))
Szegény Lori, reméljük hamar meggyógyul a szája:-(((
jól emlékeztél,hogy mostanában van a szülinapom, pont tegnap volt:-)))
Köszönöm a köszzöntést.
Puszi Lauráék

Ildi írta...

Sziasztok!

Finom is az a narancs!
A búcsúkat Nóri is imádja, nálunk egy hét múlva lesz.
Lorinak jobbulást kívánunk! Millió puszi!