2009. október 19., hétfő

Bucsu - Lori

Penteki jatszoterezesunkkor eszrevettem a bucsuhoz mar felallitott jatekokat. Szaladtam is ezerrel, anelkul, hogy anyamnak ezt barhogyan jeleztem volna. Mar jo kozel voltam az uthoz, mikor utolert, de nem hatott meg a hegyi beszede, egyre csak vonzott a latvany.
Atmentunk az uton, mikozben azt magyarazta osom, hogy nincs meg nyitva, majd holnap jovunk. Nem erdekelt, akkor is menni akartam egy kort! Mar ott voltunk a bejaratnal, amikor anyam megallt es nem volt hajlando tovabb jonni. Nagyon kozel voltam egy igazi hisztihez, mikor vegre megindult, de mint kiderult csak azert, hogy gonosz mod betuszkoljon a babakocsiba...
Szombat delelott nagy rohanva hagytuk el meleget ado otthonunk egy talaka kedveert. Adellel taliztunk, akit nemi elelmiszer beszerzese utan, haza is hoztunk. Jatszott velunk egy csomot az emeleten, mig anya lent fozocskezett. Aztan mi kidoltunk, mig a nagyok pletyiztek. Vegul pont jokor keltunk, amikor Adelnak mennie kellett. Osszekaptuk magunk es epp indultunk volna vele a bucsu iranyaba, mikor apa is beesett! Elvileg 5-kor vegzett volna, de mivel ugyesen elokeszitett mindent idoben, elengedtek. Csak pisilni hagytuk elmenni, mert mas valasztasa nem volt, jonnie kellett 'bucsuzni'.
Menet kozben Adel levalt, mi viszont toretlenul folytattuk utunk.
Vonatoztunk harmasban,

Egyet autokaztam is,jatekgepeztunk, kacsat fogtunk...szoval reszemrol egy jot buliztunk.

Meg elugrottunk egy boltba, majd hazaszaladtunk, mert Ruben etetesenek ideje mar jocskan elmult.
Itthon apat megszallta valami, es kiment a kishazhoz, ahonnan kiszabaditotta azt az elektromos kisautot, amivel mar tobb mint masfel eve szemez. Az elottunk lakok hagytak itt, egy csomo mas cuccal egyutt.
Azt gondolta, hogy a sok eso miatt mar biztos nagyon azott lesz. De nem! Meg az elektronikaja is jo volt, sot, a beepitett radio is szolt!!! Apam talan meg nalam is jobban elvezte. Mar csak a toltot kene megtalalni, de lehet arra egy ujabb masfel evet kell varnom.

4 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

JÓl érezted magad a búcsúban, az látni! :) És anyának milyen szerencséje van, hogy apa is időben hazaért, így együtt mehettetek. Nagy családi kiruccanás!
Ez az elektromos autó meg szupi! Kristóf is oda-vissza lenne tőle. Puszi

csupella írta...

Húú,hamarosan nálunk is búcsú lesz.Pontosabban a hétvégén!És,most,hogy nálad láttam,hogy milyen jóó,még jobban vonz.Bár a régebbi élményeim is nagyban hozzájárulnak vonzalmamhoz.
Az elektromos autód nagyon cuki.Csak én félek az ilyen elektromos dolgoktól:(

csupella írta...

És látom,hogy a nálatok borzasztónak mondott őszi idő sokkal kellemesebb lehet,mint ami most nálunk van:(Brrr

admin írta...

:-D