2009. október 23., péntek

Bulis ejszakak - Ruben

A heten mar 3x is ejszakaztam a szuleimmel.
Az elso a keso delutani bealvasom miatt jott ossze. Annyira melyen aludtam, hogy anya nem tudot felkelteni este, majd gondolta apara hagyja a dolgot. Mikor apam megjott este fel 11-kor, szivesen valalkozott a feladatra. Ugyesen felkeltem neki, kaptam pizsit, tiszta pelust, szopiztam, majd egy fel orat orultem a jatszoszonyegemen, mig elfaradtam es mentem vissza az agyikomba.
Masnap Lori kelt este 10 korul, mert valami nagyon rosszat almodott! Uvoltott egy jo darabig, aminek a vegere csak felkeltem en is. Igy ismet edes negyesben partiztunk, egeszen ejfelig.
Tegnap pedig anya csokjara riadtam fel, pedig nem szoktam. Aztan ha mar fent voltam, jol begurultam es hisztiztem, mig ki nem vett. Extra anyazas es szopizas utan szepen visszaaludtam.
Ha kilora mar nem is latszik meg, hogy egyre izmosabb vagyok, anya annal inkabb erzekeli. Szerinte kisse durva vagyok, mert szeretetbol marom az arcat, harapom, karmolom es meg csipek is! A heten lathatoan hordozza is jelet, mivel az arcarol egy jo 3 centis csikban lemartam a bort.
Eves teren stagnalunk. A repatol egyszeruen rosszul vagyok! Mar tobb kiszerelesben is kiprobaltuk, de sehogy sem finom. Sot, ha eszek is nemit belole, akkor tutira egesz nap azt hanyam vissza.
Viszont gyumolcsben kiraly vagyok! A banant mar siman is lenyomom, es utana akkorakat cuppantgatok, hogy anyam gurul a rohogestol.

3 megjegyzés:

admin írta...

Úgy szép az élet, ha zajlik! :-)
Látom, nálatok is mindig törtnik valami érdekesség! Egyszer Lori szerzi a sebeket, aztán meg az anyja! :-p
Nektek nem megy a répa? Máténak nagyon bejön! De már le kellett róla állni, mert még a végén besárgul a gyerek. :-o

Kristóf és Maja írta...

És a sütőtököt még nem próbáltad? Szerintünk az is nagyon fini. Mind a ketten imádjuk. Vigyázz anyára és főleg az arácra.. Majának is kissé durvábbak néha már a mozdulatai, de anya ilyekor megfogja a kezét és mondja,hogy simi,simi, közben pedig úgy simogatja magát vele.. Nem hagyja hogy csapkodjon meg karmolásszon a tesó.
Puszi
Kristóf és Maja

Bea írta...

Gratula a mászáshoz.
Anya mi sem állunk jobban az evéssel.Cicin kívül max alma banán,és esetleg tejpép.
Puszi:Bencikusék