2009. október 17., szombat

Extra aktivan - Lori

Jenivel toltott napjaim kicsit felkevertek a megszokott eletem, ami meg mindig kitart. Legalabbis anya ennek tudja be viselkedesem, es remeli, hogy hamar visszaallok normalisba. Tulajdonkeppen azzal van baja, hogy kisse aktivabb, porgosebb, forgosabb, hangosabb, gyorsabb, akaratosabb, konokabb... vagyok. Kedvenc szavam a 'nem'! Mindenre mondom, meg az igenre is. Sot, a nyomatekossag kedveert kiabalva es vagy 6x egymas utan. Ha meg banatom van, akkor teljesen magamba roskadok es sirva mondogatom, hogy 'ohh, dear'. Ezt ellenezve viszont egyre nagyobb beleelessel nezem a meseket es sokszor felnevetek a vicces dolgokon, kezeimet a szamra rakva, mint Jeni is csinalta.

A napokban tortent nagy attores, hogy a bilibe kakilok!!! Szokasos modon elszaladtam pisilni, majd mikor vegeztem, kiabaltam anyanak, hogy 'kaka'. O epp evett es eloszor nem is akart jonni, igy hangosabban kiabaltam, mire mar hajlando volt odamaszni. Volt is am nagy ovacio, egyutt tapsikaltunk, hogy milyen ugyes vagyok! Es azota is tartom jo szokasom.

A heten Rubennel egyutt kellett suliba mennunk, mivel nem volt mama, apa meg 10-re ment dolgozni. Idoben ertunk oda, bar anya mar nagyon kapkodott az oltoztetesunknel. Batrabb voltam a multkorinal, egyedul mentem a kulonbozo szonyegeken levo jatekokhoz, kicsit meg a gyerekekkel is jatszottam es a vegen levo eneklesben is majdnem resztvettem. Bar akkor anya es Ruben vonta el mindenki figyelmet. Ahogy a tanito neni mutogatta a dalokat, ocsi is utanozta, anya segitsegevel. Ez sokkal jobban tetszett mindannyiunknak, inkabb oket neztuk. Azert a tanito neni se fakadt sirva, inkabb jot nevetett a dolgon es folytatta tovabb az eneklest.

A babakocsinkat atvarialtuk aszerint, hogy ocsi fel tudjon ulni. Igy az en szekem megy hatulra, ami jobban bejon, mint a szuleim gondoltak volna. Ez megint a setalas rovasara megy, mivel par perc utan mindig bekereckedem.
Nagy oromomre gumicsizmas, pocsolyas idoszak koszontott be. Ma a jatszoteren vagy fel orat azzal toltottem, hogy a vizben setaltam, ugraltam, koveket dobaltam. Az nem is zavart, hogy a farmerom egeszen a terdemig felazott...

3 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Igen, a gumicsizmát itt is lehetne hordeni, de valami miatt az én anyum nem szeret olyan időben lemenni... :s és azt se szereti, ha elázok a pocsolyáktól. .Igazságtalan!!!
Maja sem szereti már nagyon hogy be van kötve a babakocsiba, még ha kilát akkor is egy idő után elege lesz és ennek hangot is ad.. és mostanában igen hamar...
Gratulálunk hogy a kaki dologban is ilyen ügyes nagylány vagy már!!!
puszi
Kristóf és Maja

admin írta...

Nahát, csak összejött ez a kaki dolog! :-)
Majd lehiggad Lori. Jó volt neki, hogy ott volt Jeni és most biztos hiányzik, de pár nap és "jobban" lesz! :-)
Asszem moshatsz, csak Lori nehogy megfázzon!

Gabriella írta...

Hát kicsit meg kellett mosolyognunk az utolsó két bejegyzést. :-))))) Jajj, de nagyon ismerős.....

Puszi, Daniella és anyuja