2009. október 10., szombat

Mama es Jeni - Lori

Ejszaka egy hang nelkul aludtam, tiszta jo gyerek voltam.
A delelottunk aztan olyan gyorsan eltelt a semmittevessel, hogy mire kimentunk, mar del volt!
Eloszor abba a ruhazati boltba mentunk el, ahol a mama jart penteken. Vett nekem harisnyat, de a labfej resze akkora volt, hogy ketszer is belefertem volna. A harisnya maga meg hosszra epp ramjott... Visszavittuk. Es ha mar ott voltunk, akkor kicsit korul is neztunk. Na nem anya, hanem a mama. Vett Jeninek egy teli kabatot es egy csizmat. Kozben Jeni kiszurt egy kiralylanyos kicsi esernyot, amit meg anya fizetett ki neki, mint elo-szulinapi ajandek, mivel decemberben ugysem fogunk talizni.
Innen a piac fele mentunk, kozben beugorva a gyogyszertarba. Apa meg penteken ugy megegette a kezet olajjal, hogy jokora helyen lejott a bore. Vettunk neki egy spray-t, hogy ne fertozodjon el.
A piacon zoldseget, gyumolcsot vettunk, majd hazafele indultunk, amikor meg beugrottunk egy szuper boltba. Ide en anno mindig be akartam menni, mivel tele van kutyukkel (gyertya, vaza, evoeszkoz, talca, pohar, kepkeret, evoeszkoz, suto formakkal...), amik vonzak a kis kezeket.
Most is felpakoltunk illatos gyertyakkal, egy tuti kotennyel nekem es 2 olyan allatkaval, amikben melegitheto babzsak van.
Itthon meg kiszabadultunk az udvarra. Csinaltunk fini 'levest' (viz, fold, homok es fu kevereke).
Hiaba volt mar 3 ora, mindkettonknek le kellett fekudnie. Igaz csak fel orara, mivel nagyon vidamak voltunk, vegul a mamaek megkonyorultek rajtunk.
Lementunk, majd edes harmasban -Rubennel kiegeszulve- meguzsiztunk.

Azert estere elfaradtam rendesen. Nyugos voltam, sokat nyavogtam, de a Jenit is sokszor bantottam. Furdes utan, ahogy pizsamaba bujtam, rogton ki is doltem.

5 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

HÁt igen, aki egész nap virgonckodik alvás nélkül, az hamarabb kifárad. :) Kristóf is kidől azért fél 9 fele, még akkor is ha délben alszik másfél órát. :)
Jók ezek a közös vásárolgatások, főleg ha a gyerekek is tolerálják valamennyire a dolgot. És még ajikat is kapott Jenni.
Puszi nektek

admin írta...

Ti állandóan vásároltok... ! Még jó, hogy felénk nincs ennyi bolt, mert fizu utáni nap nem maradna egy fillérünk se...
Milyen angolok vagytok ti, hogy a mosógép nem a konyhában van!? :-o ;-)
Igaz, onnan lehet látni! :-P
Elég sűrű lehetett Lori levese, ha ennyi minden került bele! :-))
T.

csupella írta...

Jó hosszú,és fárasztó napotok volt!Csoda,hogy délben nem voltatok álmosak!
Édesek vagytok az asztalnál!
pusz

Bea írta...

De szupi napjaitok vannak.Puszi:Bencikusék

Zsuzsa írta...

Sziasztok!!!
szegény apának jobbulást, reméljük hamar rendbe jön a keze:-(((
A Laurával nem lehet vásárolni, múltkor addig rángatta a boltban a hátsó ajtót, ami a raktárhoz vezet,hogy megzólalt a riasztó:-P
Puszi Lauráék