2009. október 9., péntek

Mama es Jeni - Lori

Csutortok ejszaka nagyon sokszor felsirtam. Mivel semmi valtozas, betegseg nem volt mostanaban az eletemben, igy anya a sulira fogja a dolgot! Lehet kicsit jobban megijedtem, mint az gondoltuk, de az teny, hogy az utolso baba-mama klubos napunk tobb, mint 8 honapja volt! Azota meg nem igazan talalkoztam egyszerre ilyen sok idegennel.
Azert reggel jokedvuen keltem. Jeni keresere a jatszohazba mentunk.

Most Ruben jobb hangulataban volt, mivel elotte aludt egy kicsit. O is jott jatszani, anyaval meg csuszdazni is. Es mar voltam olyan bator, hogy egyedul, illetve Jenivel csusszak, szuloi kez nelkul.

Azert a hajam se volt semmi! Most eloszor hajgumival!!!

Delutan a mamaek kicsit meg vasarolgattak a varosba, mig en aludtam. Este viszont mar egyutt keszitettunk sutit.

Keso este pedig mama levagta kicsit a hajam, mert nem tetszett neki az apa fele verzio.

3 megjegyzés:

admin írta...

Ejnye! Megújítjuk csinire az oldalt, a díj meg sehol...! :-O
Jó volt Lorinak felgumizva a haja, miért nem csinálod úgy többször neki?
Hogy érted a négykézlábozást? Kúszik? :-)
Hát, ha esik Ruben, akkor esik, sajna benne van a pakliban.. :-P
Most azért örülök, hogy Ruben is csinált olyan fejverős dolgokat, mert legalább így tudom, hogy ez most nem baj... Már megijedtem, hogy mi lett Máté fejtartásával...
Mostanában, ha valami furcsa, akkor bepánikolok, tudod, még valamivel több mint 1 hét a vizsgálatig...!
Egyébként nem csak a gyümi nem megy, hanem úgy tűnik más se. Tegnapelőtt kapott krumplit, de nem kellett egyáltalán. Mondjuk megkóstoltam én is és egyből ki is köptem, borzasztó volt! A következő a répa lesz. Bár ma vettem neki vmi banános pürét (tán őszis), még azt kipróbálom, ha nem megy, akkor jön a répa. Milyen nehéz dolog ez az etetés! Körülöttem minden anyuka minden gond nélkül elkezdte kanállal etetni a csemetéjét, mi meg sehova nem haladunk. Na de azért az is csoda, hogy hirtelen megissza Máté a 180 tejcsit...
Megpróbálok már vmikor ráddobni egy mailt, de annyira el vagyok maradva mindennel (úgy 3 hete nem takarítottam, stb), hogy nem tudom, mikor jön össze! De addig is ne aggódj, Rubennek nem lesz semmi baja! Ügyesen, okosan fel fog nőni, mint a nővérkéje! :-)
Na most megyek, mert azt sem tudom hirtelen, mibe fogjak bele!
Puszi, T.

Kristóf és Maja írta...

Milyen bátran ülsz ezen a képen! A hajvágáshoz meg a mamák értenek a legjobban igaz? :) Azért az mégis egy női kéz!
Kellemesen telt a napotok, és milyen jó,hogy Ruben is élvezte a játszóházat! A sütik meg nagyon szépek lettek... hm Bizti finik is!
Puszi

csupella írta...

húú,de ügyesek vagytok,hogy egyedül mertek azon a nagy csúszdán csúszni!:)
Nagyon édes voltál cofival.