2010. április 1., csütörtök

Alvosan - Ruben

Szerda este 8 elott mar aludtam es egeszen 7-ig meg sem mozdultam!!! Anya jol meglepodott, mikor reggel megnezte az orat, mivel biztos volt benne, hogy meg hajnal van.
Lori fel 9-kor csatlakozott hozzank. Hamar elkeszultunk, mert eljott apa utolso munkas napja a szabija elott, es ennek oromere elkisertuk dolgozni! En par perc alatt el is aludtam, pedig meg csak fel 10 volt.
Oviba beneztunk, de ma nem volt jatszohaz husvet miatt. (Az ovi maga nyitva volt.) Tesokam nagyon sirt, mert be akart menni jatszani, es a neni azt mondta, hogy nem mehet. Azert megvigasztalodott nemi edesseggel. Kicsit bandukoltunk meg a varosban, de mivel megint hideg es szeles volt a nap, inkabb hazajottunk. A sarkon még egy jegeso is elkapott minket, ezzel veget vetve a szunyokalasomnak.
Az ebed rantott sajt volt, amit en legalabb megkostoltam, nem ugy mint Lori, aki csak a koretet ette meg.
Apa is beesett 2 utan, jatszott velunk egy jo nagyot, majd ledolt aludni. Mi utana hamar ki is mentunk, mert kezdtem faradni, de a sajat ágyam lattan sirva fakadtam elalvas helyett. Elugrottunk boltba tojast venni. Onnan kicsi setara mentunk a kozelbe, amit en mar csukott szemmel elveztem. 1 orat alukaltam, majd nagy sirva keltem. Addigra a lanyok mar nagyban tojast festegettek. Nekem nem teteszett, mert eheztem. Anya elfoglaltsagara hivatkozva atpasszolta Lorinak az etetes lehetoseget! Elt vele boldogan, es jol megtomte a bendom.
Es a torta... jott am hamar! Még jo sok van belole, lehet jonni kostolni.
Este meglett a 'sok' alvas eredmenye; majdnem 10 volt, mire elaludtam.

6 megjegyzés:

Sz-K írta...

Imádom a csokit a banánnal. Biztos nagyon finom lett és jól is néz ki.
Üdv Judit

Sz-K írta...

Az előbb elfelejtettem, hogy jó hosszú már Ruben haja elöl. Üdv Judit

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edes a torta es a Ruben is a kepen.De jo sokat aludt a Ruben a szabadban,jegeso vert meg nem lehetett kellemes.
De jo hogy apa otthon lesz es sokat jatszhatok vele.
Tojas festes de jo lehetett.
Lori nagyon edes ahogy eteti az occset tenyleg o ettette meg?
Nagyon ugyes.puszika

admin írta...

De klassz, ahogy Lori eteti öcsköst! :-)
Jól néz ki a vonat!:-))))
Jól aludt Ruben, még akkor is, ha másnap csak 10-kor ájult be.
Nekem is nagyon elegem van már a fogzásos dolgokból, békén hagyhatnák már a gyerkőcöket -és persze minket is- egy ideig!

Mátébogyó írta...

Hali! Új címünk: http://matebogyo.blogspot.com/

Kristóf és Maja írta...

Anya te profi vagy!!! Ez a torta valami csúcs jól néz ki! :D
És ez a csávó!! Egyre sármosabb! Dögleni fognak a csajok utána az tuti!Ezek a szemek! :D
Tündéri!
Puszi
Szilvi anyu