2010. április 22., csütörtök

Kint - Lori

Melegszik az ido, sut a napocska reggeltol estig, igy egyre tobbet vagyunk kint.
Szerdan klubozassal kezdtunk. Nagyon szupi volt, mivel hihetetlenul kevesen voltunk. En teljesen jol elvoltam magam, bar neha fitogtattam erom, azert muveszkedni is leultem vagy 15 percre (ragasztas es rajzolas volt).
Utana csak kicsit setaltunk, azt is nagyon lassan, hogy Ruben tudjon pihenni, de azert ne erjunk haza keson. Apaval is sikerult osszefutnunk a dolgozoja elott, igy meg egy bucsucsok is jutott neki.
Itthon anya hirtelenjeben nekiallt ebedet kesziteni, mosni es mosogatni. Ezzel mind pont 2-re vegzett, mikor ismet nyakunkba vettuk a vilagot. Elszaladtunk vedonoi tanacsadasra, az elmaradt 1 eves adatokat beszerezni. Itt is alig lezengtek, mert csak 2 kisbaba volt bent, akik mar oltoztek is fel. Rubent segitettem gyorsan vetkoztetni, amit anya hamar 'megkoszont'. Raraktuk a merlegre, ami 10.680 grammot mutatott! Nem hiaba szakad le anyank dereka. Utana a magassagat probaltunk megmerni, de ahogy foldet ert ocskos, rugott, visitott, tekergett, pattogott... Azert az 'ugyes' vedono megmerte, es kozolte, hogy 78 centi. Anya erre felhuzta a szemoldoket, hogy valami itt nem stimmel. Meg szo esett az 'O' labairol is, a fitymaszukuleterol, de hamar vegeztunk is.
Innen a kedvenc jatszoteremre mentunk. Jo sok gyerek volt, csak kapkodtuk fejunk. Ruben ugy felporgott, hogy meg sem lehetett allitani. Maszott fel mindenre, siman lehagyva a nagyobb gyerekeket is. Anya persze ott ugralt korulotte, hogy le ne essen, mig en a hatterbol szolongattam, hogy hintazni akarok, maszokotelezni akarok, nezzen engem, jojjon ide..., de draga testverem miatt ram alig jutott ido.
Hazafele jol benyugosodtem, mig ocsi elaludt. Kaptam 2 db mini csokitojast, de az sem segitett, mert utana még akartam es azert hisztiztem. Kozben a nozim is folyt folyamataban, csak hogy jo legyen anyanak.
Itthon 2 orank maradt furdesig. Jol elszorakoztattuk magunk, nem bantottam Rubent, es még vacsoraztam is rendesen, 2 szelet kenyeret!
(Ruben magassagaval kapcsolatban. A februari mereckedes alkalmaval ugyanez a vedono 79 centit mert! A ruhai 86-osak ill. nagyobbak, kenyelmesen, de pont jok ra. Szoval nem tudom, hogy mekkora lehet, de biztos nem ment ossze:) -szerk.)
Csutortok reggel ujra a foldszinten ebredtem, mert ejjel bedugult az orrom, es rogton apat es a nappalit koveteltem. Anya huzza nagyon az orrat, hogy ebbol lassan (ha meg nem) szokas lesz, es nem fogok megmaradni a sajat agyamban.
10-re mentunk az oviba. Ismet egyike voltam a legnagyobbaknak, amit tudattam is a kicsikkel. Anya szeme mar villamokat szort neha! Azert lenyugodtam, a feletol mar szepen jatszottam a tobbiekkel ugy, hogy el sem akartam jonni.
Innen a szokasos, teso bealszik, seta, majd haza program jott. Ebedbol csak a leves kellett, de azt szinte ki is nyaltam. Jatszottunk fent, mig anya ugy nem erezte, hogy menten elalszik. Kimentunk a kertbe, de Ruben a rovid deli alvasa miatt allandoan csak sirt. Azert egy koszorut sikerult osszehoznunk,majd bejottunk hatul es kimentunk elol.
Jatszoterezni indultunk, illetve teljesiteni egy nagyon nagy elmaradasunk, amirol ekkor meg nem is tudtam.
A hintat celoztam be, ahol csak 1 hely volt, de Ruben nem banta nagyon, hisz mar ment le alfaba. Ennyi eleg is volt a jatszoterbol, inkabb a patak menten andalogtunk, azaz en andalogtam, mert egy ido utan azt vettem eszre, hogy anyam elhuzott elore.
Mikor utolertem, mutat Ruben fele, hogy nezzem meg, mit talalt! Odaszaladtam es hat egy nagy csokitojast tartott a kezeben!!!
Rogton nyomozasba kezdtem, es rohangaltam korbe-korbe a reten.
Vegul egy csomo tojassal lettem gazdagabb, amit nyomban pusztitani kezdtem. Anya kert tolem egyet, de kozoltem vele, hogy 'nincs anya csoki, Loli csoki'. Azert lattam am, hogy elcsent 2 kicsit a fubol, amiert ra is ripakodtam.
Tesokam eddigre el is aludt. Hogy legyen mas dolgunk is, elsetaltunk apahoz. Keso delutan leven apanak nem volt sok dolga, igy tudott velunk picit dumcsizni. Meg is mutogatott minket par kollegajanak, majd mikor elkezdtem a 'Loli ker suti' szovegem, akkor elkoszont. Az hagyjan, hogy nem kaptam sutit, de a tojasaim is elkobzasra kerultek, igy kenytelen voltam magam melysegesen sajnalni.
Sajnalatom hamar abbamaradt, mert beszaladtunk egy lakberendezesi boltba, ahol parna- es vasalohuzatot vettunk. En vittem oket a kasszahoz, majd egeszen hazaig ultem rajtuk a babakocsiban, mert hat 'pink' szinuek!
Az estet tevet nezve, laptopozva toltottuk,majd furdes utan fababukent kidoltunk.

5 megjegyzés:

Sz-K írta...

Nektek is jó mozgalmas napjaitok vannak. A méretet sokszor én sem értem, hisz ahogy írod Gergő is hord 86-os ruhát ugyanakkor 75 cm. Jó súlyban van Ruben is.
Üdv Judit

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis napjaitok voltak am,jatszoterezes,klubozas,csokitojas szedes a reten,de azokat tenyleg talaltatok vagy anya te tetted oda?
Edesek a kepek.Lori olyan nagy lany mar.Edes ahogy alszik az utolso kepen.Jo is hogy szep idotok van es sokat setaltok.puszika

Kristóf és Maja írta...

Micsoda leleményes anya! :D TOjáskereső nagy hadművelet a réten! :):) Édesek lehettetek.Reméljük az orrfolyás nem hoz maga után más betegsége, hanem a napsütés hamar segít rajta és gyorsan elmúlik!
Puszilunk!
Maja és Kristóf

Mátébogyó írta...

Hű, mennyi mindent csináltatok! Jó ötlet volt ez a kis tojáskeresősdi!!!
Még hogy Ruben a 2-es számú... Nem is figyelsz Lorira!!! :-p
Érdekes, hogy összement a 'pici' fiad! :-o
Egyébként szerintem elég nehéz őket rendesen megmérni. Máté utálja, mert olyan hülye dobozba kell feküdni, viszont az sem jobb, ha a falhoz állítjuk. Amúgy tegnap mi is mértük a gyerkőcöt és nagyjából 77 cm-t mértünk Apával. Meglepődtem, mert nekem többnek tűnt..., de lehet hogy csak azért, mert Máté vékonyabb típus (mert nem eszik rendesen!).
Még mindig milyen szépek a gyerekeid! :-)))))))
Nincs gyerekem a hétvégén, ha lesz időm (és ha hagynak is géphez ülni) akkor írok néhány sort!

Gabriella írta...

Hú micsoda tavaszias képek. Nagyon csinik vagytok.. az a virágkoszorú pedig gyönyörü....

Sok sok puszi,
Daniella és Tamara