2010. április 30., péntek

Apa es az uszi - Ruben

Kedd, szerda apa szabadnapjai voltak.
Hetfo ejszakank rossz volt, foleg anyanak, mert o rohangalt kettonk kozott. Lorit 4. latogatasa alkalmaval le is teremtette, ami mukodott, egy szava sem volt utana egeszem fel 10-ig! En erre azert felkeltem, fel 6-kor, gondolvan, hogy bulizok a szuleimmel. Anya csinalt nekem tejet, majd a sotetitot ki sem huzva, maga melle vett es simizgetett. Mikor feladta, apa vett at, igy masfel ora elteltevel ujra aludt az egesz csalad.
Felkelven apa kozolte, hogy megyunk uszni!!! Bepakoltunk egy nagy taskat, ami epp eleg volt 4-unk cuccanak. (Legutobb meg pocaklaokent jartam az usziban.) Idoben indultunk el, meg a bankot is sikerult meglatogatnunk. A vonat mar bent allt, Lori ugrott ki rogton a borebol, ahogy meglatta.
En -anya remenyeivel ellentetben- nem aludtam el a babakocsiban. Sot, a vonatot is ugy elveztem, hogy le sem lehetett loni. Masztunk mindenre, enekeltunk, sikitoztunk... apa mar azon filozott, hogy visszafordul.
Az uszodahoz erve kezdtem kicsit leereszteni, de ahogy uszogatya kerult ram, tepertem is kifele. Persze estem egy jo nagyot a vizes kovon, ami utan total belassulva, felve kozlekedtem.
A viz nagyon kiraly volt! Ugrottam, szaladtam benne, kapaszkodas nelkul. Nyeltem par litert, de ez jo kedvemben nem vetett vissza. Lori is sokkal jobban elvezte, mint eddig valaha. Apaval neha a mely vizbe is bement, es probalt ugy csinalni, mint aki igazandibol uszik.
Meg csak 2 oraja voltunk ott, mikor mindketten kezdtunk leengedni. Sot, apa is, aki siman elaludt a sekely vizen!
Fel orat huztunk mar csak ra, mivel anya oleben, felmosolyokat kuldozgetve kezdtek leragadni a pillaim.
Zuhanyoztunk egy nagyon gyorsat, majd engem apa, Lorit anya oltoztette. Anya most nem vizezte be a hajat, igy rogton mehettunk is. En babakocsiba erve, meg az uszodaban elaludtam.
Pizza Hut-ba mentunk, ahol farkasehes csaladom jol belakott. Innen egy ruhazati boltba is beszaladtunk, nekem rovidnadragert, polokert, ingert; Lorinak szinten rovidnadragert, ruhakert, trikokert. En egeszen eddig aludtam, ekkor viszont szornyen ehezve keltem!
Vonathoz setalva kenyeret majszolgattam, majd egy banant is benyomva jobban lettem.
6-ra ertunk haza. A hosszu naptol elcsigazva csak teve bamulasara futotta eronkbol, majd nem sokkal 7 utan alvasra. (Gepet sajna nem vittunk, amit azota is nagyon banok, mert nagyon edik voltak a gyerkok a vizben! - szerk.)
Szerdan mar nem voltunk ilyen aktivak, az idojaras is nyomira fordult. A teljes ejszakat egy szosszenet nelkul aludtam at, egeszen 7-ig. 9-ig szepen csendben jatszottam felvaltva az oseimmel, mikor aztan Lori is csatlakozott, igy lassan mindenki kikaszalodott az agybol.
Az eso laba egesz nap logott, fuledt meleggel es szellel parosulva. Azert nem maradtunk itthon, mentunk dolgunkra, nagybevasaroltunk, amennyira az babakocsival lehetseges. Utana megneztuk a bebi kacsakat, es hazajottunk. Kicsit kimentunk homokozni ebed utan,de hamar jott apa az otletevel, hogy menjunk el a Tesco-ba -meglepo modon ismet- dvd-t venni.
Ezzel a delutanunk el is ment, a majd' 3 oras csavargasunkkal, egy nagyobb jatszoterezessel egyutt.
Este nagy furdest rendeztunk, kicsivel 8 elott elaludtunk, lehetoseg nyujtva ezzel a szuleinknek az uj film megnezesere.

2 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

De klassz programot csináltatok! :-D
Bár én nem rajongok az uszodákért (inkább tópart párti vagyok!), idén szerintem menni kell Mátéval strandra...
Hú, jól aludt Ruben..., egy hang nélkül 7-ig! Egy szavad sem lehet! :-)
Rosszul gondolom, hogy nálatok az ház alsó szintje tele van már dvd-vekl???? :-p

Izabella:-Szabina es Julia írta...

HU de jo napjaitok voltak.Uszoda klasz lehetett uszkalni a gyerkocoknek,es nagyon el is faradhattak.Vonatozas az is klasz lehetett,gondolom hogy rultek a gyerkocok.Kar hogy eso lett ,de az sem hatralt a jo programotokba.De jo hogy ejjel mar jol aludtatok biztosan az uszastol valo kifaradas az oka.puszika