2010. április 5., hétfő

1 eves nagyfiu!!! - Anya irja

Jajj, mar itt tartunk:) Nagyon gyorsan eltelt ez az 1 ev!
2009 marcius 23-ra voltam kiirva. Pont anyak napja, de meg sem lepodtem, hogy nem akkor jott a gyerek. Belementunk aprilisba, es mar megbeszeltuk a dokival, hogy 4-en reggel bevonulok a korhazba. Elotte valo delutan jott meg nagyi es Kris (Dave occse), mint felvigyazok a hetvegere. Este elmentunk veluk a bucsuba. Mar akkor fura dolgokat ereztem a pocakom felol, de az izgulasnak tulajdonitottam be a dolgot. Ejszaka nem sikerult sokat aludni, reggel gyorsan elkoszontem Loritol, majd a taxiban vegigszipogtam az utat.
Rogton ram kotottek a ctg-t, amin hagytak majdnem egy orat. Miutan visszajott a noverke, megkerdezte, hogy miota vannak fajasaim? En elkerekedett szemekkel neztem ra, hogy 'mim'? Mutatta a papirkan, hogy ezek a 'hegyek' a fajasok! Tokre boldog voltam, hisz nekem addig nem esett le a 20 filleres, hogy az a pocak kemenyedes a fajas, mivel Lorinal semmi ilyenem nem volt.
Del korul felhelyeztek a tablettat, hogy kicsit felgyorsitsuk a dolgokat. Nem gyorsultak elegge! A doki is meglatogatott este, megnezett, kozolte, hogy szepen, rendben tagulok. 11 korul Dave haza lett kuldve, engem beraktak egy szobaba, valami drogot belemnyomva, amitol vegighanytam az ejszakat, 10-15 perces alvasokkal. A fajasokat ugyan szuntette hajnali 3-ig, de onnantol kezdve szinte ugyanott voltam, mint elotte.
7 utan hivtam noverket, hogy hozzon még hanyos vodrot, de szerencsere akkor mar csak 1x kellett hasznalnom:) Dave is hamar befutott, segitett lezuhanyozni, majd atkoltozni a szuloszobaba.
Reggel 3 centire, mig delelott 5 centire voltam mar kitagulva. Kora delutan kértem epit. Jol esett, kicsit pihentem, de mivel ra par orara kitagultam teljesen, jottek a nyomo fajasok, amitol a festeket is siman lekapartam volna a falrol! A szuleszno nagyon kedves volt, ugyesen csinalta a dolgat. Mar ott voltunk, hogy 'jojjon apuka' latszik a kicsi haja', amikor megakadtak a dolgok. Jott a doki, egy nagyon fiatal csaj -ranezesre azt mondtam volna, hogy kb 19-, aki megvizsgalt es kozolte, hogy a bebi arccal felfele van!!!!!!!! En szinte fel sem fogtam, hisz annyira fajtam mar. Kozben egyre tobb doki gyult ossze, nyomták az epit, beszelgettek, papirt irattak ala velem, majd bevittek a mutobe! Probalkoztak fogoval, vakuummal, de hirtelen eloreesett a koldokzsinor, ami surgossegi csaszarhoz vezetett! A baba szivverese is ijesztoen leesett, emiatt a -vagy 16- doki teljesen megkergulve rohangalt korulottem. Emlekszem, vagy 3 altatoorvos is volt a fejemnel, akik egyfolytaban szajkoztak, hogy 'minden rendben'! En eddigre teljesen kikeszultem, beparaztam, alig kaptam levegot, 'ugraltam', kiabaltam... szornyu volt:( Kaptam hamar valami nyugtato adagot, amit meg vagy 4x megismetelt az egyik doki, hogy at tudjam veszelni azt a 'ropke' egy orat. Ruben nagyon nehezen jott ki, hisz teljesen be volt allva a kis feje a szulocsatornaba, igy vagy fel oraig rangatták, huzták szegenykemet. Mikor sikerult vegre kiemelni, nem sirt fel, kek volt! Az egyik altatos a fejemet, hajamat simizve papagaj modjara ismetelgette, hogy 'jol van a kislanya, jol van a kislanya', kozben a kicsi fele nezve aggodo szemekkel... marhara megnyugtatott, foleg az ertetlensege, hogy nem kislany, hanem kisfiam szuletett. 5 perccel kesob csak meghallottuk a varva vart sirast!!! Amekkora ko leesett a szivemrol.... elmondhatatlan erzes volt...
Engem osszerakni 1 oraig tartott, de jol bekabitva sikerult atveszelni hiszti nelkul. A szemkozti megfigyelobe toltak at, ahol kb 3 orat toltottunk. Ott lattam Rubent eloszor, olyan kis csunya volt:) Meg is szoptathattam, majd Davet hazakuldve lemosdatott a noverke, Rubent feloltoztette, s attolt a szuleszetre. Az ejszakank egesz jo volt, gondolom Ruben nagyon elfaradhatott, jo sokat aludt.
Korhazban szombattol (vasarnap este 8-kor szulve) keddig voltunk. Kicsit gyorsnak tunt az egesz, de jo volt hazajonni. Igaz a szerdai mosogatast, mosast jo lett volna kihagyni, mivel utana nagyon szarul voltam, de par nap pihengetes utan sokkal jobban lettem.
Mindent osszevetve megerte:) Nagyon! Van egy okos, ugyes es nem mellekesen gyonyoru fiam, akit nagyon-nagyon szeretek, szeretunk. Boldog szuletesnapot Ruben, Isten eltessen sokaig eletem!!!

5 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Ez egy szörnyű szülés volt... :-s
Tényleg nagyon gyorsan eltelt ez az 1 év!!! Húúú, nagyon!
Boldog szülinapot az ügyes-okos-szép nagyfiúnak!!!!!!!!! :-)
Pussz!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon hamar elszaladt az elso ev,lattam Julian,most szuletett es mar 7 honapos lesz 3 nap mulva.Hogy rohan az ido.
Hat anya nekem sem volt valami jo elmeny a Julia szules de a tied az nagyon durva.
Nekem a szuloszobaban 9 nover volt es ott szaladgaltak mind bolonditottak meg,de ahoz kepest konnyen ment.De a varas es a kiszedes az szornyu volt.Csaszaroztak vegul?
Azt mondtak hogy kislany,na es megis kisfiu lett.
Boldog 1 szuletesnapot draga Ruben megegyszer.puszika

csupella írta...

Milyen kis gyöngyörűség lett ebből az állítólag csunya kis jövevényből:)Bár nekem az első képen is nagyon tetszik.
Nagyon sok boldogságot kispajti az első szülinapod alkalmából!
Isten éltessen!

Kristóf és Maja írta...

Nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánunk mi is Ruben! Még ha itt a húsvéti hajrában kicsit meg is késve! Könnycsalogató volt olvasni anya sorait!! Mindent megérnek, az biztos, még amikor halálra bosszantják az embert, akkor is!!!
Nőlj nagyra nem is olyan pici fiúcsak! Szép, vidám, gondtalan életet!!!
Puszilunk
Maja, Kristóf és Szilvi

Olivia ℇ Alexandra írta...

Mikor ezt tavaly elolvastam, már akkor is elszörnyedtem... most is.
De az a lényeg, hogy ilyen szép, ügyes és okos nagyfiú lett Ruben.
Még egyszer BOLDOG SZÜLINAPOT!
Puszi
Kata