2010. április 16., péntek

Balhes napok - Lori

Csutortok reggel anya olyan bunko volt, mint meg soha. Nem erdekelte, hogy mit mutatok, mondok, akarok... csak allandoan elhajtott! Apaval is osszeveszett, aki erre persze megsertodott...majd anya lenyugodott es jatszottunk egy jo nagyot az ágyon. Az a baja, hogy nem javul a nathaja, es szinte semmi turelme nincs mar. Na meg aludna o tobbet, de ocsi oraja fel van huzva minden reggel fel 7-re!
Oviba -a fent emlitett ok miatt- el sem indultunk. Csak fel 1-kor mentunk ki, addig tartott anyanak osszeszednie magat. Setaltunk nagyot, hogy Ruben tudjon egy jot aludni, majd beszaladtunk apahoz egy mosolyra, anya altali bocsanatra es nekem sutiert! Amit kaptam mind meg is ettem, igy itthon megint volt min balhezni. A csirkes zellerleves latvanyatol kirazott a hideg, mig a krumplipures grill csirkebol a koretre rabolintottam, de csak azert, mert barack kompot volt hozza, es abbol csipegettem. Amugy ez nem csak 1 napi dolog, mar egy jo ideje nem eszek rendesen.
Delutan sokaig fent voltunk az emeletem. Dvd-t bamultunk (a meseket en mondtam kivulrol, enekeltem a dalaikat), mig anya probalt nem feltunoen aludni. Mire vegre lejottunk, mar ehes is voltam. Az ajanlat nem tetszett, banant akartam. Kaptam egyet, hogy ha nem kell, majd ocsi befejezi alapon. Megettem az egeszet es kertem meg egyet, amit szinten bevagtam, pedig jokora darabok voltak.
Este ki akartam menni setalni, mikor mar folyt a furdoviz. Anyam lazan odavagta, hogy ahhoz fel kell am oltozni. Felszaladtam, es igy jottem vissza, de sajna ki megsem jutottam.
Pentek reggel szinte egyszerre keltunk 8-kor. Azert ilyen 'keson', mert tesokam bulizott hajnalban 2 oran at, amit amugy mar jo ideje nem tett.
A baba-mama klubba csak ugy szaladtunk, mert beigerkeztunk segiteni, de nem voltunk eleg gyorsak, mar mindent kipakoltak erkezesunkre. Szep lassan szallingoztak a gyerekek, anyak, amibol a vegere egy talan meg sosem latott hatalmas tomeg lett. (Meg olyan neni is jott, akinek 6 (!) napos volt a babaja!)
A vegere gyonyoruen kisutott a napocska is, igy anya felajanlotta a lehetoseget, hogy elvisz a kedvenc jatszoteremre. Volt nagy orom, mutattam is a babakocsibol, hogy merre kell menni. Viszont mire odaertunk elbujt a nap es feltamadt a szel. Kicsit bandaztam azert, egy 2 eves kislannyal, aki a moldav nagymamajaval volt, aki nem beszel angolul, mig a kislany nem beszel oroszul. Anya azert jol elkommunikalt a nenivel, nemi angol, olasz, magyar es orosz formaban. (A neni fia Angliaban el, mig a lanya Olaszorszagban.)
1 ora elott mar itthon is voltunk. En a teve ele vetettem magam, mig a tobbiek hozzafogtak az ebedhez. A tegnapi leves krem formaban sem kellett, pedig anya piritott hozza kenyerkockakat, amire ugorni szoktam. A rizs muanyag hussal (melyhutos bolti) mar jobban erdekelt, de csak egy kezdo adagot ettem belole.
Az ido kint ezalatt ismet melegbe valtott, igy kikoltoztunk. Volt eper eves,
Ruben etetes,csuszdazas, motorozas, satrazas... 2 oran keresztul voltunk kint, amit vegul ocsi unt meg es bejottunk sutit kesziteni.
Estere jol elfaradtunk, sokat sirtunk, szenvedtunk. A furdes nagyon gyorsan zajlott, de elaludnom megsem sikerult olyan hirtelenjeben, meg jatszottam kicsit.

4 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

mEGINT CSAK JÓL SIKERÜLT NAPJAITOK VOLTAK! :-)
A SZOMSZÉDRÓL NEM ÍRTÁL SEMMIT! :-P
Nagyon vagány a csajszi! Jól felöltözött sétához!!!! :-D
Ja, igen... és a díjak tőlünk is nektek, csak valahogy nem értem rá küldözgetni (még kipakolni -magunknak- se nagyon...). :-s

Mátébogyó írta...

Na meg a feledésbe merült díjatok még mindig nálunk van. Kitettem a naplónkba, nézz be és hozd el!!!
De most már tényleg!!! :-p

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat tenyleg balhes napotok volt,hat orulok hogy vegre sutot a napocska is es jatszoterezhetetek es kinn hetetetek.JO lehetett a sok eso utan kinn jatszani.Biztos jo volt a mama klubb is.anyanak meg gyogyulast!puszika

Mátébogyó írta...

:-)))))))))