2010. április 24., szombat

Bucsu - Ruben

Penteki napunk olyan semmilyenre sikeredett. En 5-kor keltem, eldugult orral, melegen. Fel oraig csak sirdogaltam csendben, alvassal probalkozva, de vegul feladtam es kozoltem anyaval, hogy igy nem megy! Kaptam orrcseppet, majd szopiztam, aztan lejottunk lazcsillapitoert, es vissza az emeletre. Mar majdnem 7 ora volt mire visszaaludtam, egeszem 9-ig! Kozben anya meglepett mellolem 8-kor, hallvan Lorit ebredezni...
Baba-mama klubba nem is mentunk, inkabb reggeliztunk egyutt egy jo nagyot. Nekem csak a kifli fele kellett, a tobbivel inkabb kajacsataztam, amiert osom csunyan nezett nagyon.
Mivel apa deltol kezdett, elkisertuk. Lori folytatta par napja kezdett 'semmi sem jo' hiszteria sorozatat. Ahogy kiertunk, kozolte, hogy ker edesseget! Szuleink kozoltek, hogy nincs! Megallt hisztizni, kiabalni, rangatozni, fejet razni, sirni.... Mi csak mentunk tovabb, igy kenytelen volt kovetni minet. Vegul anya kezebe nyomta a kacsaknak szant szaraz kenyeret, apa bedobta a babakocsiba es csond volt egy darabig.
Kicsit vasarolgatnunk kellett, mert elfogyott a lazcsillapitonk, a gyumolcsok megcsappantak... amit en egesz sokaig ebren figyeltem, a megszokottol elteroen. Vegul kidoltem a vegen, bar mar hazafele setaltunk. Lori ujabb 'anya azonnal ehenhalok, ha nem adsz enni' rohamat kovetoen a fish&chips boltban kotottunk ki. Boldog is volt a lany, ithhon majdnem benyomta az egesz adagot. En meg masfel orat aludtam a babakocsiban, majd vidaman, normalis homerseklettel keltem.
Delutan folyaman azert elkezdtem nyugoskodni. Foleg noverkem ujabb szeretet-hullama miatt! Nem birom en ezt a sok csokot!!! Mindig jon es lefogja a fejem, hogy meg tudjon puszilni. En mar a fejfogasra visitok, es probalok menekulni, de mindig az ero gyoz (vagy anya).
Keszitettunk tortat is, ami most Lorit hidegen hagyta. En voltam a nyalogato, ami egy kellemes melo, de sokszor csak alltam es neztem, hogy miert nem jon tobb a jo cuccbol? Mire vegre, valahara kesz lettunk vele, kiderult, hogy hutoben kell hagyni orakat!!!! Kenytelenek voltunk hat felmenni Lorihoz, aki vagy egy oraja jatszott mar magaban nagyon ugyesen. (Ugyesen? Felvitt egy tollat es az osszes butort osszekarcolta vele!!!! Meg nem szidta le, mert nem is tudom, hogy s mint kene, de nagyon merges vagyok ra, hisz majdnem 3 eves es ilyenkor kezdi ezt el??? - szerk.)
Furdesnel en mar jeleztem, hogy faradt vagyok, de Lori nagyon harcolt az ágy ellen.
Szombaton 5:27-kor keltem, minden bajtol mentesen! Orommel nyugtaztam, hogy vegre apank is visszakoltozott. Kivett, majd lerakott a foldre, amin kivertem a balhet. Rogton rajott, hogy jatszopajtast keresek! Meglepo modon fogekony volt az oteletemre, mivel neki is osztogattam a mostansag tokelyre fejlesztett puszijaimat. Anyat hagytuk pihizni, mig vegul mi is kidoltunk ujra, ismet 9-ig.
Lori is 9-kor kelt, bar 8-kor kiabalt almaban anyanak, aki erre kipattant az agybol es feloltozott, foloslegesen (azaz netezni).
Fel 11-kor mentunk ki. Eloszor penzt felvenni, majd ujabb adag zsebkendot venni. Vegigballagtunk a setalo utcan, mindenhol tomeget es jegkremet evo gyerekeket latva. Lori is kert, de anya azzal lerendezte, hogy majd kesobb...
A park fele vettuk az iranyt, mire sikerult elaludnom. Lori is beult azzal a szoveggel, hogy alszik, igy anya szorta a kacsaknak tegnap ota hurcolt kenyeret. Mig en alukaltam, a csajok kijatszotereztek magunk, koveket dobaltak a patakba, koszorut fontak, Lorinak koszonhetoen ismerkedtek.
Majdnem 2 ora volt, mire felkeltem. Kivett anya, hogy setaljak, mire a helyemre ult Lori. Nagyon ugyesen bandukoltam a kocsi mogott, mialatt Lori anyankat sietette, mert a beigert bucsu kinyitotta kapuit!
Az elejen egyedul csak noverkem fizette be magat a trampolinra, az orias csuszdara,de utana mar en is becsatlakoztam... Kis pihenes es uzsonna keppen vettunk fankot. Es itt kezdodtek a gondok... Nem eleg, hogy draga volt, de annyira rossz, hogy meg en sem ettem meg, pedig mindenevo vagyok!!! Utana Lori mehetett kacsat fogni (hal helyett itt az van), ami dupla annyiba kerult, mint anya gondolta. Mar kifele tartva raakadtunk egy bedobod-a-penzt-es-iranyitod-a-kart-hogy-felvegyel-egy-pluss-allatot fajta gepre, amiben apa szokott jeleskedni. Na anyanak sem kellett tobb, bedobta a lovet, ami 5x probalkozosra volt eleg. Mind az 5x jol megfogta a macit, felemelte, majd egy lelogo kabel minden alkalommal leverte!!! Lori meg csak allt a lyuknal, hogy mikor esik ki vegre a macija. Es vegul a hasabburgonya... Utolso bode, teso szol, hogy ker valamit. Anya megall az edessegek elott, mert hat be lett igerve, de Lori a vegere mutat, a hasabburgonyahoz (angolul chips). Anya 3x megkerdete:'chips-et kersz?', 'igen', de biztos, hogy chips kell?', 'igen', 'akkor mit kersz?', 'chips-et'. Anya odament, kikerte, kifizette, visszafordult Lorihoz, aki levert egy iszonyat hirtelen jott balhet, mert kiderult, hogy a 'chips' felett logo edesseget akarta!!!
Ezzel be is telt anyank hocipoje, es nagy csattogva-duzzogva elindult hazafele. Noverem maradt a helyen, egtelen sirasba kezdve, mire persze mindenki megmosolyogta, hogy' szegenyke nem akar hazamenni'. Vegul anya odarangatta a babakocsihoz es betuszkolta a hatso szekbe. Az erre meg nagyobb fokozatra kapcsolt uvoltese csak akkor maradt abba, mikor anya kozolte vele, hogy a kacsa kifogasakor kapott hatalmas, rozsaszin, nyaloka alaku lufijat kidobja a kukaba!
Ugy viharoztunk haza, majd be a hazba, hogy a delutanjat itthon tolto apank szive felig kiugrott a helyerol. Lorit gyorsan partfogasaba vette, anyat figyelmesen meghallgatta es szepen bologatott mindenre, aki igy viszonylag hamar lenyugodott. Vegul csak annyit fuzott hozza, hogy 'el kellett volna mennem veletek'. Na majd legkozelebb!
Gyorsan nekialltunk enni, utana kimentunk a kertbe homokozni, mert meg nem egtunk le elegge. Kicsit hamarabb, 6-kor furodtunk, majd egeszen 8-ig jatszhattunk. Lori nem kert altato dalt, lufijat szorongatva gyorsan kidolt. En szopiztam, becsuktam szemeim, de kisse tul hamar kerultem az agyamba, mert kinyiltak csipaim es uvoltottem fel orat, mivel gonosz anyam nem szant meg es babusgatott.

Es aki mindezt vegigolvasta, koszonom:)-szerk.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu jo kis torteneteket irtal le a gyerkocokrol,de legalabb nem szornyu mint a mienk.Edesek a gyerkocok a kepeken.Szabina is szokott falat meg butrot osszeirni.
Na de mi csapunk is a kezere.
A torta biztosan fincsi volt.
Jo nagyot setaltatok.Nem mentetek klubba pedig azert ti szoktatok menni jobb is volt biztosan egyutt enni es eves csatazniLorinak milyen hiszti rohamai vannak,volt nekunk is az elmult 3 napban a korhazban.
puszika es remelem Ruben nem lesz tobbet lazas vagy hoemelkedese

Mátébogyó írta...

Ez igen! Nem is emlékszem, mikor írtál utoljára ekkora bejegyzést... :-D
Két napig olvastam Máté sz.gépmániája miatt! :-p
Volt bőven mindenből: jóból, rosszból egyaránt!
Remélhetőleg Ruben nem lázasodik és meggyógyul végre!

Sz-K írta...

Két részletben olvastam el én is. Lorinak nagyon jó a copfos, zöld réten fehér virágok közti képe. Sokszor van nálatok ilyen búcsúféleség (pénzköltési lehetőség). Üdv Judit

Kristóf és Maja írta...

Na igen! Vannak ilyen, "anya-haja-egész-nap-égnek-áll" napok... :s
Meg olyanok is amikor sikerül egy fél vagyont elkölteni semmire... :s
De legalább szép idő volt, a képeken úgy látszik, és ezt kiélveztétek! :)
puszi
Maja és Kristóf