2010. április 4., vasárnap

Apasan - Lori

Pentek ota itthon van apank! Aznap koltottunk is egy kis csomo penzt, ahogy az ilyenkor lenni szokott. A mostani indok ocskos szulinapja, amire anya elkepzelese egyre kevesbe jon ossze, mert apa mindent mashogy akar...
Kora delutan anya kitalalta, hogy furdoni akar. Persze nekulem ez nem lehetseges. Utanunk mentek a fiuk is. Amugy apa ujra kopasz, pedig mar egesz jo 'hosszu' volt a haja.
Kora este beesett Barbi (anya volt gimis osztalytarsa) es baratja, Alex. Ettek, ittak, beszelgettek, majd jo sokaig maradtak, mert en jeleztem 9 elott, hogy 'Loli alszik', es akkor meg itt voltak. Kicsit sirva, de elkoszontem toluk es egy szo nelkul kidoltem. Azert az ejszakam nem volt ilyen jo, mert hamar elkezdtem kohogni, igy vegul lekoltoztem apaval a nappaliba, ahol minden gondom megoldodott es ugyesen alukaltam reggel 7-ig.
Szombaton reggel 7-kor ugyanis megerkeztek apa rendelt dvd-i, amik akkora zajjal landoltak az ajtonal, hogy -apat kiveve- mindenki felkelt! Anya tokre merges volt, mert kicsit fajt a feje, rossz ejszakaja volt Rubennel es remelte, hogy sokaig alszunk.
Delelott a varosban csavarogtunk egyet, de leginkabb az ebedhez valokat vettuk csak. Anya heliumos lufi otletet is lefujta apa, igy kicsit duzzogva ertunk ki a parkba. Viszont az ido kellemes volt, jot szaladgaltunk, bar en alkalmankent onzo modon szoritottam labdat, nem engedve a tobbieket jatszani.
Itthon nekialltunk fozni, amibol en eloszor nem is akartam enni, de kesobb visszaterve még asztalnal talaltam anyam, akivel kozoltem, hogy husit akarok! Egy egesz csirke mellet (jo nagyok voltak) benyomtam, miutan kivegeztem anyaet is.
Estere nagyon nyugosek voltunk a korai keles miatt, amit apank valahogy nem tudott toleralni, igy anyara maradtunk. Sikerult kihuzni furdesig, majd gyorsan be is aludni. Az ejszaka ezuttal sem telt esemenytelenul, nagyon sokat kohogtem, ocskos meg sirdogalt. Anya fejfajasa migrenesse valt, amitol nagyon duhos volt minden ebredore. Apa neha probalta atvenni Rubent, de valahogy ugy osszehangolodtunk tesoval, hogy minden alkalommal egyutt sirtunk, ezzel szuleinket egyutt keltve.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat ti aztan jo kis csapat vagytok Lori es Ruben,egyszere sirtok ejszaka es koltitek a szuloket.Szegeny anya elhiszem hogy faj a feje.Ruben draga holnap lesz a szulinapod,mar varjuk nagyon,apanak is holnap lesz.Mi is szulinapolunk.Edesek vagytok a kepkeen.Varjuk a szulinapi beszamolot.puszika

Kristóf és Maja írta...

Jaj ti szegények! Ennyire nem mennek a békés, nyugodt éjszakák? :( De rossz lehet mindenkinek, mert senki nem tudja magát kipihenni! :(
Reméljük a hétvégétek kellemesebben telik és Lori a te köhögésed is hamar elmúlik!
Puszi
Maja és Kristóf

Olivia ℇ Alexandra írta...

Reméljük a vasàrnapotok màr nyugisabban telt.
Azért probàljàtok kihasznàlni ezt a pàr szabadnapot.
:)

Mátébogyó írta...

Hát nem telnek kellemesen az éjszakáitok... :-(
Szebb napokat és jó bulizást! :-D