2010. április 12., hétfő

Fogorvosnal - Lori

Azok a szep tavaszi napok... fel kellett venni a meleg cuccaim ujra, mert olyan hideg van.
Vasarnap apa morcossaga miatt nelkule mentunk ki. Boltban kezdtunk, majd elneztunk a kacsakhoz es haza. Csak jottunk es mentunk szinte, mert hidegebb volt a kelletenel, es anyam fazott. Azert a macimat jol megsetaltattam a templomnal.
Kesobb kisutott a napocska is, es kozoltem, hogy ki akarok menni. Bujkaltam a satramba, ahova Ruben ez alkalommal sem akart bejonni.Az ablaknal
Hetfon jo keson, 10-kor keltem, ellenben Rubennel, aki mar 7-kor tapsizott anyanak. Apa utanam maszott ki az agybol, ezzel unnepelven utolso szabadnapjat. Kelest kovetoen egyutt megszereltuk a babakocsi kereket, mert még vasarnap beleallt egy tovis. Del korul mentunk ki, fogorvoshoz voltunk hivatalosak. Jo koran odaertunk, meg is varattak minket. Rubent apa vegig cipelte, hogy el ne aludjon, igy ugyan ebren volt, de nagyon nyugosen. A dokinal jo hamar vegeztunk. Apaval kezdte, ami azert nem tetszett, mert kicsit megtisztitotta a fogait valami hangos dologgal. Innetol kezdve hevesen raztam a fejem, hogy en ugyan nem ulok oda. Aztan kicsit lenyugodtam, mert anyat nem bantotta a bacsi, majd ocsi fogait is szepen nezte meg. Beultem anya olebe, aki mondta, hogy erre gyakoroltunk az elmult heten, nyissan ki a szam es mondjak egy 'a'-t. A nagy sirasnak hirtelen vege lett, kitartam szam, ezzel boldogga teve mindenkit es felgyorsitva az esemenyeket. Szuleim jol meglepve, buszkesegtol dagado mellel koszontek el a dokitol, mig en nagy boldogan szorongattam a kapott matricam.
Epuletet elhagyvan Ruben rogton becsukta szemeit. Kicsit csellengtunk, nezelodtunk, de ehesedven hamar haza is tertunk.
Delutan szinte mindenki punnyadt, egesz jo hangulatban. Este fele felmentunk jatszani, eloszor anyaval, de onnan hamar ki lettem dobva, mert ocsit durvan megrugtam. Apa lehivott es egyutt sutottunk skot palacsintat! Olyan fini volt, hogy 5-ot is megettem belole.
Apaval furodtunk, majd mentunk aludni. En az uj szomszedok udvaran levo tuzrakastol ugy felporogtem, hogy hamar ismet a szuleimmel talatam magam. Egeszen 10-ig virgonckodtam, majd a tevet bamulva elalukaltam.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu de ugyes voltal Lori hogy kitatotad ugyesen a szad a dokinal.Jo sokaig aludtal .Azt hiszem az ocsed helyetesitett teged mig te aludtal.
Aranyos vagy a babakocsis kepen,erdekes teli kabat es szoknya.Majd a satras kepeken is.DE jo hogy mar satrazol,remelem jobb idotok lesz a satorozashoz.puszika

csupella írta...

Akkor te jobban bírod a hideget,mint anya!:)Nálunk is így van ez.Itt most két napja egyhuzomban esik az eső.Borzalom:s
Nagyon ügyes voltál fogorvosnál.Gratula!
Szupi a sátrad!Én biztosan bebújnék hozzák!
pusz

Kristóf és Maja írta...

Nagyon szuper a sátrad. Mikor februárban voltunk Dóra barátnőméknél, náluk is volt egy sátor, és képzeld, Maja se akart bejönni, csak az ajtóból kukucsolt és figyelt bennünket nagyobbakat.
Nekem (Kristóf) is ígért már anya egy fogorvosos látogatást, de nem jutottunk el január óta oda, pedig már nagyon időszerű lenne!
Puszi
Maja és Kristóf

Mátébogyó írta...

Már sátorozós idő van!? :-p
Te Debi, és Ruben simán hagyta, hogy a doki nézelődjön?
El sem tudom képzelni, Máté hogy maradna nyugton... :-o