2010. április 12., hétfő

Nagyon tudok mar hisztizni - Ruben

Mar szombat reggel sokkal jobban ereztem magam, ezt jelezven egy jo nagy adag reggeli eltuntetesevel! Az orrom még ugyan folyik kicsit, de lazam mar csutortok ota nincs, a kohogesem is elmult, es orrcseppet sem igenylek tobbet.
Az ejszakakat is ujra atalszom, kelve reggel 6-7 ora kozott. Kiveve szombat ejjel, mivel apa feljott aludni (Lori mar nem igenyli lent), de az eldugult orra miatt nagyon horkolt, ezzel anyat sokszor, engem egyszer felkeltve, ami egy oras jatszasba torkollott.
A hetvegi kertelest nagyon elveztem. Az ido gyonyoru volt, sokat kint voltunk. Matol viszont ujra visszajon a csunya, angol ido... De legalabb ragcsalhattam botot, talalkoztam szazlabuval, krumplit dobaltam, foldet turtam es csuszdaztam. Mindezt termeszetesen 5 centi tavolsagra anyamtol, mert hat nelkule nincs elet. Meg Loritol egyre jobban felek. Ha hangos vagy fut felem, akkor probalok menekulni a szuleim iranyaba, mert tudom, hogy bantani fog:(
Vasarnap delutan apa elovarazsolt egy jegkremet Lorinak. Anyank sem vart sokaig, szaladt o is egyert. Mutatta nekem tisztes tavolsagbol, hogy milyen fincsit fog enni. Nyujtottam a kezem, de nem adta oda, csak a szamhoz erintette. Erre kitort a balhe, sarokba vagtam magam es hisztiztem egy igazit!!!
Ezzel sikerult ervenyesiteni akaratom, megkaptam a jegkremet!!! Szaladtam is korbe-korbe a konyhaban, hogy anya el ne tudja venni. Mar a csoki is hullott rola, amit probaltam felvenni, de elolvadt az ujjaim kozott. Vegul anya gonosz modjara megis elvette! Uvoltesem addig nem maradt abban, mig lekenyerezett nemi nyalokaval. Eletem elso darabja volt, de profi modjara szinte az egeszet elnyalogattam.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

HU te kis hisztis,lattom te is olyan vagy mint a Szabina,o is addig nyafog mi megkell csnalni amit o ker.
HIszti fronton te is jol allsz es lam meg jegkremet is kaptal,csak kar hogy sokaig nem levezheted mert elvettek tolled.De jobb is volt biztos a nyaloka.puszika

Sz-K írta...

Hát igen a hiszti, ha valami kell akkor az nagyon kell. Üdv Judit

csupella írta...

Akkor sikerült elérned,amit szerettél volna!:)Most már nincs visszaút!Ezentúl így harcolsz majd mindenért!
Bocs,de nagyon cuki vagy a hisztis képen!Olyan jellemző!:)
Örülök,hogy jobban vagy!

Mátébogyó írta...

Jaj, Máté is de ki tud harcolni mindent... Tudják, hogy csavarjanak az ujjaik köré! :-)
Tényleg furi rövid hajjal! :-p