2010. április 17., szombat

Ha szombat, akkor meleg - Ruben

Masodik hete fordult elo, hogy heti 1 gyonyoru, napsuteses, meleg napot kaptunk, es az a szombat!
Reggel 6:32-kor keltem. Anya nem orult, de amint adtam neki egy olyan igazi, nyitott szajas, csorgo nyalas puszit, rogton vidamabbra fordult kedve.
Apatol hamar megszabadultunk, mivel 10-tol kezdett. Megvartuk, mig lejar a mosa, kiteregettuk, majd 11-kor mi is kimentunk. En gyorsan becsuktam szemecskeim, hagytam a csajok lodorogni par boltban. Meg 1 orat sem aludtam, mikor felkeltem. Anya csak fogta a fejet, hisz tudta ez mit jelent.
Egy nagyot jatszotereztunk. Sajnos en nem elvezhettem annyira mint Lori, mert anya hamar megunta, hogy eszem a szemetet a foldrol. Ha setaltam is, kellett valami kaja a kezembe, kulonben levagtam magam hisztizni.
Masfel ora mulva apa munkahelye fele vettuk utunk. Beszaladtunk egy kavera, de azt a 10 percet is nehezen birta velunk anya, mert ketten ketfele mentunk. Vegul kiultunk a hotel elotti padokra, hogy megvarjuk apat. Aztan jott Lori hirtelen otlete, hogy neki kakilni kell. Visszamentuk, de en mar nagyon szenvedtem, anya nem mert egyedul kivul hagyni, igy betolt a wc-be! Epp befert a babakocsi, szerencsere az egesz ido alatt csak egy vekonyka kislany szaladt be, aki siman el tudott menni mellettem.
Vegeztunk, megkerdeztuk a pincernot, hogy latta-e apat, aki nagy hebegesek kozepette kinyogte, hogy igen, hazakuldte, mert minket nem latott! Szedtuk labunk, szaladtunk haza, de feluton mar lattuk is a visszafele ballago csaladfot.
Mig anya elugrott gazt es aramot venni a kisboltba, apa kivitt minket, feltoltotte a homokozot, ledobta ruhaink nagy reszet es beleultetett minket. Volt am nagy orom, tomtem is a szamba! Mire anyank megjott jo koszosak voltunk, igy a hirtelen vett halacskat es sultkrumplit kint fogyaszthattuk el. Mikor en mar tele voltam, lesoportem a maradekot a foldre. Kaptam egyet a kezemre, amin jol megsertodve elvonultam meg tobb homokot enni. 5 volt, mire bejottunk. Egyenesen a furdokadba mentunk, alapos mosakodassal, hajmosassal.
Eddig alvo apanktol ujra bucsut vettunk, es leultunk gyumolcsot enni. Mar majdnem 6 ora volt, mikor ereztem, hogy ennyire futotta energiambol. A szokasos modon, etetoszekemben ulve, egy felig kilogo szolovel a szamban aludtam el. Szepen lefektetett anya az agyikomba, hogy akkor en mar ejszakara doltem ki, de nem jott ossze, 40 perc mulva fent is voltam. Visszacsatlakoztam a tevet nezokhoz, bevagtam egy nagy bebi kajat, joghurtoztunk, kicsit jatszottunk fent, de azert fel 8-kor elindultunk pizsamat venni. Lori enyhen ellenkezett, de mar azert faradt volt. Atoltozes alatt nezett csak minket anya, hogy az arcunk bizony nem a melegtol piros, hanem mert kisse leegtunk!
En jo gyerekkenk szopiztam egy darabig, de nem tudtam legyurni az allandoan kikivankozo mosolyokat, igy anya beadta a derekat es lehozott magaval. 9-kor mar benyuglodtem, felmentunk, lefekudtunk egymas melle, es kb 10 perc alatt el is aludtam.
Ilyen batran megyek fel a csuszdara: (nem estem le, csak kicsit beinogtam)

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jo kis napotok volt.Ruben edes a kepeken es LOri is.DE jo lehetett kinn setalni,majd apahoz menni,kinn homokozni,jatszoterezni,kinn enni es te Ruben nagyon ugyes es bator vagy ahogy a videon is latszik.puszika

Mátébogyó írta...

Hú, tényleg jó idő volt nálatok! :-)
Te, ez a gyerkőc nagyon ügyes! Milyen szépen felmászik a csúszdára!!!!
Én meg azt sem tudom, Máté feltudná-e vonszolni magát egy lépcsőn, mert nálunk még az sincs... :-p

Kristóf és Maja írta...

Azt a mindenit ,hogy te milyen ügyes vagy!!!! :o CSak néztünk... :p
Milyen jó,hogy ilyen kellemes szombatban volt részetek. Reméljük a mai nap is szép meleg nálatok. Nálunk délutánra ígérnek egy vihart, amitől holnap is esni fog.. hát alig várjuk... :s
Puszi
Maja és Kristóf

Sz-K írta...

Nagyon ügyes Ruben ahogy fel tud mászni a csúszdára. Gergő nem tud ilyet mert nincs lehetősége hol gyakorolni, bár egyenlőre nekem elég ha vizszintesen megy és várjon még a függőlegesen felfelével. Így is meg sem áll, mi lenne ha még ilyen helyekről is le kellene szednem. Nem félsz hogy leesik? Üdv Judit